Nederlands MediaNetwerk


Elja Polak is benoemd tot Head of Digital bij mediabureau
MEC. Grijpen wij de telefoon!
Dag Elja, gefeliciteerd! Hoe is het met je? 'Met mij is het heel goed, dankjewel. MEC:Interaction staat aan het begin staat van een tijd vol sprankelende nieuwe energie. Met mijn passie voor interactieve media wil ik ons aanbod van digitale diensten naar een volgend nivo brengen.'
Wat doet een Head of Digital? Vertel alles! 'Goede vraag. Als Head of Digital ben ik eindverantwoordelijk voor alle digital specialisten binnen MEC. Dit betekent concreet dat ik een team van 20 man leid. Traditiegetrouw is een mediabureau gefocust op betaalde media. MEC niet, want onze missie is Paid, Earned & Owned kansen te benutten in de breedste zin van het woord. Van banners tot SEO, en van social shopping tot mobiele platformen. MEC heeft - als onderdeel van GroupM - alles in huis om Earned & Owned media van onze klanten voor zich te laten werken. Mijn rol is deze bruggen te bouwen en de business een gezonde groei te laten maken.'
Hoe verhouden de activiteiten van MEC Digital zich tot die van MEC in omvang en groei? 'Onze unieke blik op active engagement is een succesvolle positionering waarmee ons Digital dienstaanbod verder kan groeien. Dit heeft ons in 2008 de titel Beste Interactieve Mediabureau in de Emerce top 100 opgeleverd. Gezien het feit dat ongeveer 25% van alle mensen bij MEC digitaal georïenteerd zijn, zegt dat ook wel wat over onze omvang. En dan tel ik nog niet eens onze affiliate, SEO, CRM én social specialisten binnen GroupM mee.'
Wat zijn de ambities en verwachten van MEC Digital voor 2011? 'Onze missie is consumenten actief te verbinden met merken. Dit doen we door tijd & aandacht te winnen op een afstand van 60 centimeter: de afstand tussen het scherm en de consument. Wij willen merken tussen deze 60 centimeter en het hart van de consument tot leven brengen. Dáár gebeurt het voor MEC:Interaction. Dit betekent dat ons werk niet gericht is op het opbouwen van 6 weken durende campagnes, maar dat we zoeken naar langdurige & intensieve relaties met consumenten door slim gebruik te maken van social media & always-on strategieën. En dit zonder uit het oog te verliezen dat media performance based zijn werk moet doen door bijvoorbeeld sales, leads en proefritten te leveren. Onze ambitie is wederom als beste Interactieve Mediabureau bestempeld te worden. Deze groei zal met name komen uit Earned & Owned media zonder Paid media uit het oog te verliezen.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is al weer oud! Het nieuwste nieuws is te volgen op
@mecinteraction.
www.mecglobal.com twitter.com/mecinteraction

Weergaven: 300

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden