Nederlands MediaNetwerk

In de markt gonst het al enige tijd: bij onderzoekbureau
Narrow Minds gaan de zaken beter dan ooit. Grijpen wij de telefoon en bellen directeur
Hans van Linschoten.
Dag Hans, hoe gaat het? 'Het gaat uitstekend! Van ons geen klaagzang over de economische malaise... Ik denk dat we er zelfs wel een beetje baat bij hebben. Op het moment loopt het als de brandweer. Wij werken enerzijds voor eigen klanten en anderzijds in samenwerking met bureaus die actief zijn in onze vier vakgebieden: marketing communicatie, event marketing, HRM en verandermanagement. We krijgen momenteel dagelijks aanvragen van potentiële nieuwe klanten en het aantal bureaus dat graag met ons wil samenwerken, wij zijn blij!'
Hoe komt dat? Vertel alles! 'Feedback en effectmeting zijn hot op dit moment. Opdrachtgevers willen meer dan ooit weten of projecten rendement opleveren. Mooi en leuk is onvoldoende. Wij roepen al langer dat het formuleren en meten van helderen doelstellingen in onze vakgebieden belangrijk is, maar we worden nu een beetje geholpen. We zien dat de aandacht in projecten gelukkig snel opschuift naar focus op de inhoud. Het moet echt ergens over gaan. Men is zich nog meer bewust van nut en noodzaak van het vergaren van feedback van klanten en medewerkers om op die manier ook aan effectmeting te kunnen doen.'
Wat zijn de belangrijkste projecten van Narrow Minds? 'De projecten hebben van oudsher altijd een belangrijke link naar zaken als loyaliteit en tevredenheid, imago en positionering, verdieping van individuele relaties en de verrijking van profielen. De meeste feedbackprogramma’s die wij momenteel ontwikkelen zijn gericht op het activeren van klantrelaties, klanten actief betrekken bij veranderingen en/of ontwikkeling van nieuwe diensten, interesses van klanten diepgaander in kaart brengen, het genereren van leads.'
Ligt de focus dan niet meer op interne projecten? 'Klanten krijgen volgens mij structureel meer aandacht dan eigen medewerkers. Zeker in tijden als deze. Onze intern gerichte projecten gaan voornamelijk over tevredenheid en loyaliteit of over het monitoren van veranderingstrajecten. We zien dat onze nieuwe methode om medewerkers niet slechts eens per jaar een tevredenheidsonderzoek voor te leggen steeds meer gewaardeerd gaat worden. De medewerkers vormen feitelijk een continue onderzoekspanel.'
Wat is het laatste nieuws? 'Wij leggen de laatste hand aan een nieuw instrument waarbij onze klanten en partners gratis gebruik kunnen maken van een online dienst om effecten te meten van campagnes en communicatie projecten. Als het ons goed gaat, helpen we de markt graag een handje door zo’n belangrijke dienst beschikbaar te maken en te sponsoren. Als je me eind volgende maand nog een keer belt, ben je de eerste die de link mag verspreiden waar men zich kan aanmelden!'
www.narrowminds.nl

Weergaven: 543

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden