Nederlands MediaNetwerk

Even bellen met... Henk-Jan Winkeldermaat

Het
Tweede Nederlands MediaNetwerk Event werd in fotografie en video op bijkans briljant wijze vastgelegd door
Henk-Jan Winkeldermaat van
Punkmedia. Wie is deze man? Grijpen wij de telefoon!
Dag Henk-Jan, hoe is het met jou? 'Gezondheid, privé, zakelijk, alles goed. Zou wel wat meer betaalde klussen willen, maar dat schijnt een trend te zijn.'
Wat is Punkmedia? 'Punkmedia focust zich op webvideo, fotografie en tekst. Ik fotografeer zo’n kleine 20 jaar, ben een dikke 5 jaar serieus bezig met video, maar ben ooit mijn journalistieke loopbaan begonnen als schrijvend dagblad- en vakbladjournalist. Punkmedia is mijn eigen bedrijf sinds januari 2008.'
Fotografie én video en dat tegelijkertijd, dat is wel erg multimediaal... 'Ja, ik loop er wel erg behangen bij met camera's. De kunst is om het ter plekke te combineren en om de beelden zo snel mogelijk online te krijgen. Foto’s op Flickr, video’s op Vimeo. Dat is mijn sport.'
Wat zijn de ambities van Punkmedia? 'Punkmedia wil zich meer focussen op congresvideo. Ik heb nou een anderhalf jaar allerlei soorten videoproducties gemaakt, van bedrijfsvideo tot testimonials, van eventvideo tot sprekers, het leukste vond ik altijd het maken van compilatievideo’s voor congressen, met daarnaast korte 4 minutenvideo’s met highlights van elke spreker. Zoals ik ook voor het Nederlands MediaNetwerk Event heb gedaan. Ambitie is om elke week twee congresvideo’s te maken en echt specialist te worden op dit gebied.'
Wat is het laatste nieuws? 'Ik ga morgen en overmorgen bij MarCom in de RAI weer lekker knallen met mijn camera’s en dan zo snel mogelijk publiceren.'
www.punkmedia.nl
Bekijk het fotoverslag van het Tweede Nederlands MediaNetwerk Event
De profielpagina van Henk-Jan Winkeldermaat

Weergaven: 57

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): De umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 verstrekt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

[Column] Nathalie Peters: De mix maakt het verschil

In de mediasector worden allerlei experimenten gedaan om te kijken hoe je je doelgroep goed bereikt en er ook nog wat aan verdient. Zijn dit wanhoopspogingen of strategisch slimme moves?

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: voorsorteren met Batavus Actieradius en de sjoemelstroom Vandebron

E-bikers zijn de schaamte voorbij. Als ik een paar jaar geleden werd ingehaald door een 60-plusser op een e-bike, meende ik toch altijd iets van gêne bij ze te zien

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden