Nederlands MediaNetwerk

Deze week werd
Jessica Haagmans benoemd als managing director van de
Online Marketing Group. Grijpen bij de telefoon!
Dag Jessica, hoe is het met je? 'Tjonge wat een tijdstip! Weet je wel hoe laat het is? Nou, het gaat uitstekend met me. Ontmoet allemaal leuke nieuwe mensen, rijd een beetje heen en weer in de Randstad - en weet weer wat files zijn! - en geniet van de vele leuke reacties die ik allemaal heb gekregen naar aanleiding van mijn benoeming.'
Felicitaties zijn op zijn plaats! Is dit de baan waar je altijd al van had gedroomd? 'Tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit gedroomd over een bepaalde baan. Alles komt op een of andere manier voorbij en past dan goed. Bij deze baan komen wel heel veel dingen bij elkaar. Media, de on-line wereld, een omvang waar je de medewerkers nog van naam en gezicht kent, een ondernemer die bepalend voor het huidige succes is en een bedrijf met ook nog een enorme potentie. Tja, nu ik het zo zeg zou het zomaar een droom geweest kunnen zijn.'
OMG is een van de weinige mediabedrijven die in deze tijden investeert in expansie. Wat zijn de plannen. Vertel alles! 'Het zou een beetje zonde van de broodnodige nieuwtjes zijn waar we af en toe behoefte aan hebben om alle plannen maar meteen te ontvouwen. Ik houd ervan dat een beetje te spreiden. Nee, zonder gekheid, er zijn best veel plannen, maar we realiseren ons ook dat je tijd en aandacht moet besteden aan die ondernemingen die je hebt overgenomen. Wat klinkt dat eigenlijk gek, want iedereen blijft natuurlijk gewoon van zichzelf en blijft in hoofdlijnen hetzelfde doen. Alleen is er vaak meer uitdaging en perspectief voor medewerkers. En meer kansen in de markt. Maar je kunt er van op aan dat je nog wel het een en ander van ons gaat vernemen.'
De crisis loopt waarschijnlijk langzamerhand op zijn einde. Wat moeten internetbedrijven de komende maanden gaan doen? 'Dat vind ik een gewaagde uitspraak, de crisis loopt op zijn einde. Maar dat is eigenlijk ook niet relevant voor wat je moet doen, want het is en blijft altijd belangrijk om innovatief te blijven, want de ontwikkelingen gaan door, te blijven luisteren naar de behoefte en wensen van je - potentiële - klant en dat proberen te vertalen naar je producten en diensten, te zorgen dat ook de meer traditionele bedrijven inzien wat je voor ze kunt betekenen en je vooral ook verzekeren van het meenemen van alle kennis die in je eigen bedrijf rondloopt. Niets nieuws onder de zon dus, maar het blijft altijd weer een uitdaging je hierop te blijven concentreren.' Wat is het laatste nieuws? Dat ik nu ga slapen. Bel je volgende keer wat vroeger? Welterusten. Morgen gezond weer op!
www.omg.nl
Bas belde ook met:
Daan van Kuijeren
Martijn van Opstal
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 428

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Brand building on social

Knocking over the current beliefs on audience growth, engagement KPIs and micro-targeting

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden