Nederlands MediaNetwerk

Deze week werd
Jessica Haagmans benoemd als managing director van de
Online Marketing Group. Grijpen bij de telefoon!
Dag Jessica, hoe is het met je? 'Tjonge wat een tijdstip! Weet je wel hoe laat het is? Nou, het gaat uitstekend met me. Ontmoet allemaal leuke nieuwe mensen, rijd een beetje heen en weer in de Randstad - en weet weer wat files zijn! - en geniet van de vele leuke reacties die ik allemaal heb gekregen naar aanleiding van mijn benoeming.'
Felicitaties zijn op zijn plaats! Is dit de baan waar je altijd al van had gedroomd? 'Tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit gedroomd over een bepaalde baan. Alles komt op een of andere manier voorbij en past dan goed. Bij deze baan komen wel heel veel dingen bij elkaar. Media, de on-line wereld, een omvang waar je de medewerkers nog van naam en gezicht kent, een ondernemer die bepalend voor het huidige succes is en een bedrijf met ook nog een enorme potentie. Tja, nu ik het zo zeg zou het zomaar een droom geweest kunnen zijn.'
OMG is een van de weinige mediabedrijven die in deze tijden investeert in expansie. Wat zijn de plannen. Vertel alles! 'Het zou een beetje zonde van de broodnodige nieuwtjes zijn waar we af en toe behoefte aan hebben om alle plannen maar meteen te ontvouwen. Ik houd ervan dat een beetje te spreiden. Nee, zonder gekheid, er zijn best veel plannen, maar we realiseren ons ook dat je tijd en aandacht moet besteden aan die ondernemingen die je hebt overgenomen. Wat klinkt dat eigenlijk gek, want iedereen blijft natuurlijk gewoon van zichzelf en blijft in hoofdlijnen hetzelfde doen. Alleen is er vaak meer uitdaging en perspectief voor medewerkers. En meer kansen in de markt. Maar je kunt er van op aan dat je nog wel het een en ander van ons gaat vernemen.'
De crisis loopt waarschijnlijk langzamerhand op zijn einde. Wat moeten internetbedrijven de komende maanden gaan doen? 'Dat vind ik een gewaagde uitspraak, de crisis loopt op zijn einde. Maar dat is eigenlijk ook niet relevant voor wat je moet doen, want het is en blijft altijd belangrijk om innovatief te blijven, want de ontwikkelingen gaan door, te blijven luisteren naar de behoefte en wensen van je - potentiële - klant en dat proberen te vertalen naar je producten en diensten, te zorgen dat ook de meer traditionele bedrijven inzien wat je voor ze kunt betekenen en je vooral ook verzekeren van het meenemen van alle kennis die in je eigen bedrijf rondloopt. Niets nieuws onder de zon dus, maar het blijft altijd weer een uitdaging je hierop te blijven concentreren.' Wat is het laatste nieuws? Dat ik nu ga slapen. Bel je volgende keer wat vroeger? Welterusten. Morgen gezond weer op!
www.omg.nl
Bas belde ook met:
Daan van Kuijeren
Martijn van Opstal
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 374

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden