Nederlands MediaNetwerk


Kees Sterrenburg is naast 28-voudig bekroond reclamecreatief ook een verwoed wandelaar met een bovenmatige interesse in het gastronomische in het algemeen en het vinologische in het bijzonder. Dit alles moest wel uitmonden in de publicatie van het prachtige boek
Pieterpad de Luxe. Grijpen wij de telefoon!
Dag Kees, hoe is het met je? 'Laat ik daar eens een origineel antwoord op geven: hartstikke goed. De laatste maanden zijn er een paar mooie bevallingen geweest. Want behalve Pieterpad de Luxe was er nog groter nieuws, de geboorte van onze dochter Noor.
Een boek! Fantastisch! Vertel alles! 'Mijn wandelvriend
André Roof en ik werden tijdens het wandelen van Pieterpad etappes meerdere keren culinair mishandeld. Toen opperde ik het idee om een boek samen te stellen met daarin de leukste restaurants en hotels langs dat geweldige Pieterpad. Het leek André een slecht idee, dus toen heb ik besloten het juist te gaan doen. En nu is het er dan. Natuurlijk kreeg Andre het eerste exemplaar.'
Voor eens en altijd: Wat is dat toch met dat wandelen? 'Mag ik je dat tijdens een wandeling eens uitleggen? Anders wordt het zo’n zweverig verhaal over balans, cadans etcetera. Ik doe trouwens ook Pieterpad de Luxe wandelingen voor groepen. Misschien iets voor de voltallige redactie van Communicatienieuws?'
De hele redactie? Dat wordt dringen op het Pieterpad... Mogen we ook vals spelen? Boek kopen, Pieterpad met de auto - of desnoods met de fiets - doen en dan evengoed helemaal los gaan in al die heerlijke restaurants? 'Iedereen die het boek koopt mag vals spelen. Alle anderen niet. Bestellen kan - als ik zo vrij mag zijn om even reclame te maken – via
www.pieterpaddeluxe.nl'
Wat is het laatste nieuws? 'Dat
Minister Plasterk twee exemplaren besteld heeft. Eén voor hemzelf en één voor
Dominique Weesie van
Powned. Ik heb geen idee waarom, maar ik voelde me vereerd.'
www.pieterpaddeluxe.nl
Kees Sterrenburg is directeur van Van Sterrenburg
www.vansterrenburg.nl

Weergaven: 178

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden