Nederlands MediaNetwerk

Even bellen met... Marco van der Rijst


YouAdDaily is een van de nieuwe spelers op het gebied van marketingcommunicatiewebsites. Bellen wij mede-oprichter Marco van der Rijst.
Dag Marco, hoe is het met je? 'Uitstekend, naar ik heb begrepen. Lekker hard gewerkt in mijn tuin en nu kan ik er weer tegen aan. Ik heb er weer zin in deze week.'
Wat is YouAdDaily? 'YouAdDaily is een site voor de Nederlandse marketingcommunicatie, zeg maar reclame business en alles wat daar bij hoort. Drie functies: entertainen, informeren, en vooral iedereen - en elk bureau - in de marcom branche kan er zichzelf gratis op presenteren. Je eigen werk uploaden waar je trots op bent. Ik ben YouAdDaily begonnen samen met reclamejournalist Gijs de Swarte.'
Jullie zijn nu een tijdje aan het draaien, hoe loopt het? 'Na een fase van ontzettend veel tijd en geld investeren draait het boven verwachting. Groeiende bezoekersaantallen en gek genoeg - maar misschien ook juist begrijpelijk - is daar sinds de alom in het nieuws aanwezige crisis een versnelling in te signaleren. Ook onze serie
Reclame maken doe je zo... trekt heel veel extra bezoekers en nog leuker: bureaus melden zich nu zelf.'
Wat zijn de ambities van YouAdDaily? 'Op het moment consolidatie; dat wil zeggen een creatief sterke site in stand houden, die steady omzet genereert en dan de zaak pan-Europees uitrollen. Ha ha. Nou, in alle eerlijkheid, we denken er rustig over om de site, zonder gekke sprongen in het daarvoor meest geëigende buitenland te reproduceren. Waar? Dat zijn we aan het onderzoeken.'
Wat is het laatste nieuws? 'Het Peace Process in het Midden Oosten blijkt toch geen proces en zit vast. Obama bemoeit zich met de EU toelating van Turkije. En voor wat YAD betreft, we zijn bezig om een redelijk briljante marketeer bij YAD te betrekken.'
www.youaddaily.nl

Weergaven: 293

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden