Nederlands MediaNetwerk


Sport1 hervat komend weekend de studio-uitzendingen. Het belooft een spannend seizoen te worden. Bellen wij
Martijn van Opstal, verantwoordelijk voor productie en communicatie bij
Sport 1.
Dag Martijn, hoe is het met je? 'Goed! We staan aan de vooravond van onze studio uitzendingen, zijn druk met de voorbereidingen en hebben er ontzettend veel zin in. Komend weekend, met ook de start van de Primera Division, barst het seizoen echt los.'
Sport1 heeft Marco van Basten binnengehaald. Wat gaat hij precies doen? 'Van Basten gaat voor ons de Champions League uitzendingen analiseren. Echter voor komend weekend met de wedstrijd AC Milan - Inter op het programma maken we graag een uitzondering. Het is natuurlijk geweldig dat hij met zijn verleden bij Milan zijn licht laat schijnen over het mogelijke thuisdebuut van Klaas-Jan Huntelaar.'
Bezoekers kunnen tegen betaling live-wedstrijden op de website bekijken, hoe werkt dat? 'Sport1 biedt de beste voetbalwedstrijden uit de Premier League, Primera Division en Serie A tegen betaling aan op haar website. Kijkers kunnen voor een prijs van €3,99 per stuk een live wedstrijd naar keuze bekijken. Kijkers die een wedstrijd bestellen krijgen de hele wedstrijd + de analyse in de rust. Voor €6,99 kunnen ze een heel weekend topwedstrijden bekijken via www.sport1.nl/live. Deze dienst was vorig jaar een groot succes en zal dit jaar opnieuw en in betere kwaliteit aangeboden worden. Online kijkers kunnen een eigen profiel aanmaken waarmee ze in kunnen loggen op hun account. Het bestellen en betalen van een wedstrijd gaat snel en gemakkelijk, wedstrijden zijn op veel verschillende manieren te betalen.'
Sport 1 heeft ook een mobiele website. Kun je een update geven? Vertel alles! 'De mobiele website van Sport1 is een variant van de website speciaal geschikt voor mobiele toestellen. De mobiele site past zich automatisch aan aan je type toestel zodat je altijd de beste gebruikservaring hebt. De site bevat het laatste sportnieuws, uitgebreide TV-gids en dagelijks video clips van de beste wedstrijden. Nieuw dit seizoen zijn highlights van de Premier League en Primera Division op bv. je iPhone. En helemaal nieuw en spectaculair is de mogelijkheid vanaf september om live wedstrijden van de UEFA Champions League te bekijken via mobiel. Tot 1 november biedt Sport1 deze diensten gratis aan zodat zoveel mogelijk gebruikers het kunnen uitproberen. Men moet wel rekening houden met evt. datakosten die hun mobiele operator berekenen. Het adres is http://m.sport1.nl'
Wat heeft Sport1 adverteerders on line te bieden? 'Sport1 heeft online een interessante propositie voor adverteerders. De samenvattingen van de beste voetbalwedstrijden uit de Serie A, Primera Divsion en Engelse Premier League kunnen vanaf een uur na afloop gratis bekeken worden op www.sport1.nl In samenwerking met onze mediapartners Voetbal International en de Telegraaf zijn deze beelden op de website van deze partijen te zien. Adverteerders kunen zich dus niet alleen verbinden met Premium content, maar zijn ook nog eens verzekerd van een positie op drie van de grootste sportwebsites van Nederland. Uiteraard is het ook mogelijk om op de site banners te plaatsen.'
Wat is het laatste nieuws? 'Sport1 begint komend weekend dus met het nieuwe programma "Sport1 Highlights". Als presentator hebben we daarvoor Edward van Cuilenborg aangetrokken. Hij gaat dit programma afwisselend met Emile Schelvis presenteren. De bedoeling is dat de kijker in een klein half uurtje volledig op de hoogte wordt gebracht van de laatste ontwikkelingen uit de sportwereld. Op zaterdag rond de klok van 17:50 uur en op zondag rond 22:50 uur.'
www.sport1.nl www.sport1.nl/live m.sport1.nl
Bas belde ook met:
Aernoud Bourdrez
Arno Kantelberg
Ocky Wiemeyer
Erwin van der Zande
Philip Dröge
Olivier Wegloop
Eugène Roorda
Richard Plugge
Hans van Linschoten
Joep Zijp
Daniël Ropers
Michiel Frackers
Roland en Rogier van Kralingen
Henk-Jan Winkeldermaat
Bas de Vos
Bert Dijkshoorn
Jan-Willem Borsboom
Sjoerd Keijser
Annika Welschen
Wilfred Genee
Koen Verhagen
Klaas Jan Hoeve
Job Franken
Peter van Zijp en Rob Mol

Weergaven: 404

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Het umfeld van een redactie is heilig

Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content

[Interview] Thijs Jaski: Impact maak je door verhalen te vertellen die alleen bij jouw merk passen

Thijs Jaski verruilde begin 2019 ING voor creatief bureau Yune. Hij werd er Chief Brand Publishing. We spreken hem over zijn visie op merken en content

[Nederlands MediaNetwerk TV] Jasper Dijkstra over Eventbrite

Jasper Dijkstra is commercieel directeur van Eventbrite Benelux, de tool om kaartverkoop voor evenementen te realiseren. Hij praat ons bij over wat er speelt in de markt voor kaartverkoop

[Interview] Jouke Tjeerdsma en Sjoerd van der Meijden: Mannen kun je in specifieke hokjes plaatsen

Via meer dan vijftig verschillende websites en apps bereikt Mannenmedia maandelijks ruim zeven miljoen mannen. Wij spreken met Managing Director Jouke Tjeerdsma en Director Sales & Business Development Sjoerd van der Meijden

[Interview] Arun Maljaars (Insight TV): We geven millennials een platform om hun passie uit te breiden

Insight TV is sinds september 2018 actief in Nederland. Director of Content & Channels Arun Maljaars bereikt millennials via uiteenlopende avontuurlijke content. We spreken hem over zijn visie op verhalen vertellen en de content van de toekomst

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: LinkedOut

Social media zijn er niet om te discussiëren over al dan niet belangrijke onderwerpen. Twitter, Facebook, ach als één opmerking bij iemand verkeerd valt, ben je zomaar een inwoner van Mongolië, een racist, een communist, een rechtse bal of een gestoorde

[Column] Niels Bruinsma: Folder in de ban in Utrecht

Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt. Na Amsterdam is Utrecht de tweede gemeente die deze maatregel invoert

[Column] Jerome Kuijken: Consistente content

Slechts 2 procent van de content van organisaties slaagt erin om op de socials van hun consumenten te verschijnen. Ik wist dat de sociale algoritmes meedogenloos zijn, maar 2 procent is wel echt minimaal. Daar doe je dan al die moeite voor

[Column] Joris van Heukelom: De mens meer mens maken

Kun jij soms ook met jaloezie naar mensen kijken die veel mening en een beetje inhoud op hoge snelheid de socials op donderen? Ik ben daar te lui voor

[Column] Paola Cassone: Wat eten we vandaag?

Ik voorspelde drie jaar geleden dat gezond eten binnen vijf jaar een revolutionaire impact op marketing en communicatie zou hebben en dit jaar is dat al uitgekomen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden