Nederlands MediaNetwerk



Fact.nl geldt als zo'n beetje de leukste website van dit moment. Bellen wij bedenker
Philip Dröge.
Dag Philip. hoe is het met je? 'Moe maar voldaan. Nooit geweten dat internet zo hard werken is.'
Wat is Faqt.nl? 'Faqt is een samentrekking van FAQ - frequently asked questions en fact, feiten. En dat is precies wat de site doet: de lezer verbazen met opmerkelijke wetenschap, trivia en grappige feiten. Zeg maar een KIJK voor grote jongens en meisjes, maar dan op internet en vaak met net iets meer humor. De site wordt gemaakt voor iedereen die wel eens twee neuronen met elkaar verbindt: jawel, de denkende mens. De site combineert kennis met verbazing en ontspanning.'
Het gerucht gaat dat je in zeer korte tijd zeer veel traffic hebt opgebouwd. Vertel alles! 'We gaan met Faqt.nl hard richting de 100.000 unieke bezoekers per maand. Da's niet slecht na een half jaar in de lucht. Dat komt door samenwerking met partijen als De Pers.nl, BNR Nieuwsradio en MSN, maar we hebben ook steeds meer mensen die dagelijks even op de site komen om te kijken wat voor opmerkelijk nieuwtje we nu weer hebben.'
Wat zijn jouw ambities met Fact.nl? 'Mijn ambitie is om de site te laten groeien naar een vaste waarde op internet, een van de plekken waar je standaard langsgaat als je je wilt laten informeren of vermaken.'
Wat is het laatste nieuws? 'Dit najaar verschijnt bij uitgeverij Paradigma het eerste Faqt boek. Ik heb nu alleen nog maar een werktitel: 'De Ruftende Mug', een boek over opmerkelijk wetenschappelijk onderzoek, met de nadruk op wat het betekent voor ons dagelijkse leven. Daarmee moet het merk Faqt nog steviger komen te staan.'
Philip Dröge interviewt Arno Kantelberg over Esquire en FHM, morgen op het Tweede Nederlands MediaNetwerk Event
www.faqt.nl

Weergaven: 157

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden