Nederlands MediaNetwerk

De Nederlandse Vereniging van Bioscoopexploitanten NVB krijgt in de persoon van
Ron Sterk een nieuwe directeur. Grijpen wij onmiddellijk naar de telefoon.
Dag Ron, hoe is het met je? 'Met mij uitstekend. Ben de zaken aan het afronden bij
Minerva en start op 1 januari bij de
NVB.'
Hoe eervol is het om directeur van de NVB te worden? 'Ik zie het zeker als een eer om directeur van de NVB te worden. Ik ben er voor gevraagd, maar dat was in eerste instantie bedoeld als grapje. Er ligt een mooi takenpakket voor me klaar en ik zie zeer veel kansen om de markt voor de bioscopen te verbeteren.'
Hoe staat het met de bestedingen op gebied van bioscoopreclame? 'De mogelijkheden zijn legio. De bioscopen hebben een goed opgeleide en jonge doelgroep binnen die –zo blijkt uit diverse onderzoeken - positief tegenover bioscoopreclame staat. Daarbij komt het op zo’n groot doek en met het goede geluid met veel meer impact op het publiek over. Plus zappen tijdens de reclame is bij ons onmogelijk.'
Wat zijn belangrijkste ontwikkelingen in de branche? 'De belangrijkste ontwikkeling is de digitalisering. Een enorme verandering na jaren 35 mm. '
Wat is het laatste nieuws? 'Het laatste nieuws is dat de nieuwe
James Bond film afgelopen weekend fantastisch is gestart met enorme bezoekersaantallen en dat
Madagascar 2 in de VS extreem goed geopend is en bij ons over 10 dagen in première gaat. Daarbij; buiten regent het en dat is altijd goed voor de bioscopen.'
www.nvbinfocentrum.nl

Weergaven: 162

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

[Interview] Ton Rozestraten over Ad Alliance

Per 1 januari 2020 zijn de salesactiviteiten van Adfactor, BrandDeli, RTL en Triade Media ondergebracht in Ad Alliance. CEO is Ton Rozestraten. Het eerste interview over Ad Alliance geeft hij aan Nederlands MediaNetwerk

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Het internet gaat ten onder, maar we kunnen eraan verdienen!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Analyse your competitors content

This is so obvious and simple, yet actually never done by anybody. General benchmark, give or take, about 50 percent of your www traffic comes from SEO. Or should come from SEO

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: First Saturdays van NRMA

Iedereen herkent de beelden van vorig jaar met de bosbranden in Australië, en ook recenter aan de westkust van de Verenigde Staten; miljarden dieren ontheemd en gestorven, huizen en wijken vernietigd en grote groepen mensen die geen onderkomen meer hebben of zelfs het leven hebben gelaten

[Column] Joris van Lierop: Het blijft toch je kind, of niet dan?

Het is alweer een tijd geleden dat ik mijn laatste bijdrage schreef op deze plek. En hoewel ik het schrijven met veel plezier doe, was er toch een drempel die me een tijdje van de typemachine weghield

Jeroen Verkroost: The future is going to be weird. Featuring: Tesla, Neurochips, Robots, Cookies, TikTok, Satelliet

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden