Nederlands MediaNetwerk

Wilfred Genee gaat met ingang van aanstaande vrijdag de spetterende namiddagliveshow
The Friday Move op
BNR Nieuwsradio presenteren. Grijpen wij de telefoon!
Dag Wilfred, gefeliciteerd! Hoe gaat het met je? 'Dank je, gaat uitstekend. Nog enkele dagen en dan mag ik los op BNR. De paarden staan te trappelen op stal.'
Een spetterende namiddagliveshow... Vertel alles! 'Het middelpunt van alle actualiteit op de vrijdagmiddag bevindt zich vanaf nu op BNR met The Friday Move. Vanuit Cafe Dauphine brengen we 2,5 uur lang al het laatste nieuws vanuit een ontspannen setting met publiek. Veel actuele gasten, elke week een andere verassende co-host, een liveband en de nodige opmerkelijke onderdelen als rondje ring en de cultuurgast die zingt. Ook wordt er interactiviteit met de luisteraar gezocht. Kortom, saai wordt het zeker niet.'
Kenners weten dat jij al geweldige dingen doet bij BNR Nieuwsradio, anderen denken - met dank aan Matthijs van Nieuwkerk - bij Wilfred Genee vooral aan kwajongensvoetbalmeligheid met Johan Derksen. Ga je met dat beeld nu definitief afrekenen? 'Van dat jongensachtige hoop ik nooit meer af te komen. Het impliceert ook een bepaalde brutaliteit die zeker in dit programma te horen zal zijn. Al hoop ik mensen wel te verassen mdet een andere kant. Zoals Freek de Jonge ooit over de Zangeres zonder Naam zei: "Die kon meer!". Zo hoop ik dat mensen dat ook van mij zullen zeggen. Mary had echter het probleem dat haar man last had van chronische broekhoest, volgens Freek. Dat heeft een verdere uitbouw van haar carrière in de weg gestaan.'
Je hebt ook nog een column in Playboy en er is nog veel meer. Waarvoor in de media klopt jouw hart? Aan welk magnum opus zou jij de komende jaren willen werken als de mogelijkheden onbeperkt waren? 'Daarnaast schrijf ik ook nog voor het AD Sportwereld en Voetbal International, werk ik voor het Eredivisiekanaal en radio538. Het palet is al behoorlijk breed, maar graag zou ik als presentator nog een EK en een WK voetbal meemaken. Op TV hoop ik ooit een programma als The Friday Move te mogen maken. Maar laat ik eerst maar eens zien hoe dit me af gaat. Afgaan in de betekenis van lukken natuurlijk...'
Wat is het laatste nieuws? 'De Telegraaf met een eigen televisiestation, Wakker Nederland. Opmerkelijk. Voor nieuws dat dichter bij de mensen staat. Kreeg onmiddellijk een ingeving voor een programma: Hart van Nederland. Bekt lekker toch?'
www.bnr.nl

Weergaven: 94

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Paul Römer namens VCR over gewenste vergunningsverlenging: "Nood is hoog"

Net als andere sectoren heeft de radiosector een moeilijke tijd als gevolg van de coronacrisis. Nederlands MediaNetwerk sprak met Paul Römer, voorzitter van de VCR over de frequentieproblematiek en de toekomst

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

Monique Pennings Cross Media Vrouw van het Jaar 2020

Monique Pennings is Manager Media & Marketing Partnerships bij Jumbo. Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Milka – De Smaak van Nederland Zilveren Cross Media Case van het Jaar 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Wavemaker draagt de campagne Milka – De Smaak van Nederland voor als Cross Media Case. We spreken met Rhandy Biemans van Milka over deze campagne

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe ontsnapt Trump? Wie leest allemaal jouw iPhone-clipboard uit? Hoe ziet de wereld eruit in 2030?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden