Nederlands MediaNetwerk

Film komt gelijktijdig uit in de bioscoop en bij UPC On Demand

Première ‘De Ontmaagding van Eva van End’ tijdens Internationaal Film Festival Rotterdam en op UPC On Demand

UPC is voor de derde keer de hoofdsponsor van International Film Festival Rotterdam (IFFR) van 23 januari tot en met 3 februari 2013. Op 30 januari gaat de zwarte komedie ‘De Ontmaagding van Eva van End’ in première. Bijzonder is dat deze film gelijktijdig is te zien in zowel de bioscoop als bij UPC On Demand. Ook daarna is de film vanaf 14 februari gelijktijdig te zien in de Nederlandse bioscopen en bij UPC On Demand.

UPC steunt International Film Festival Rotterdam in het bereiken van een breed publiek voor het werk van bijzondere filmmakers. Een groot deel van de films die tijdens International Film Festival te zien zijn, is na het festival ook thuis op het eigen tv-scherm te bekijken via UPC On Demand.

Anya Pieroen, director Corporate Communications van UPC, "Film blijft voor ons een belangrijk medium. UPC wil met filmsponsoring zowel filmfestivals steunen als ervoor zorgen dat de betere festivalfilms een breed publiek bereiken. Filmfestivals krijgen zo thuis een extra dimensie met UPC On Demand."

UPC publieksprijs Gedurende het festival kunnen bezoekers hun mening geven over de films die ze hebben gezien. De film met de hoogste waardering wordt 2 februari 2013 onderscheiden met de UPC Publieksprijs. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden voor de makers van de winnende film. Vorig jaar won de film ‘Monsieur Lazhar’.

UPC Living room In het hart van IFFR, in de Doelen, bevinden zich diverse UPC Living Rooms. Hier kunnen bezoekers films en series op tv kijken. Daarnaast ontvangt schrijver Ernest van der Kwast  (foto) verschillende spraakmakende gasten op de bank in zijn huiskamer.

UPCinema-dag Voor iedereen die niet regelmatig naar de film gaat, maakt UPC de keuze voor een bezoek aan IFFR simpel: de UPCinema-dag biedt op woensdag 30 januari een selectie van twee nieuwe en meerdere short films, die zo een introductie geven tot IFFR. Kaarten voor de UPCinema-dag zijn verkrijgbaar via de website van IFFR. Via Facebook geeft UPC een beperkt aantal gratis kaarten weg voor de UPCinema-dag.

http://www.filmfestivalrotterdam.com/nl/iffr-2013/evenementen/upcinema-dag/

Weergaven: 209

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Competitie] Joachim Klein Molekamp over Reqruut

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Joachim Klein Molekamp van Reqruut

[Startup Competitie] Steven Pieneman over Admanager

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Steven Pieneman van Admanager

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Hoe gaat Amazon Nederland veroveren? Hoe werken kijkcijfers? Wie wint het nieuws?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden