Nederlands MediaNetwerk

Goud, zilver en brons voor Nederlandse campagnes bij IMC European Awards

Nederland heeft een gouden, vier zilveren en een bronzen award ontvangen bij de IMC European Awards 2010. De Europese vakprijs is dé erkenning voor campagnes die zich onderscheiden op de pijlers strategie, mediakeuze, creatie en effectiviteit. De campagne OLA Tussendoortjesvergelijker is beloond met een gouden award.

De Nederlandse winnaars ontvingen op 13 oktober tijdens de 24 uur van Reclame uit handen van juryvoorzitter Renate Vogt en bestuurslid Kees-Jan Rozestraten de bekroning. Alleen nationaal bekroonde campagnes mogen worden ingezonden voor een IMC European Award. DDMA en VEA hebben de uitreikingslunch van de IMC European Awards mogelijk gemaakt. Voor Nederland zijn de volgende campagnes bekroond:

Goud
Campagne OLA Tussendoortjesvergelijker
Categorie Integrated Communication
Opdrachtgever Unilever Benelux
Bureau Being There, The Gardeners, Emakina

Zilver
Campagne Abracadabra
Categorie Cause or Charity/Non-profit Marketing
Opdrachtgever ROC Noord Holland
Bureau G2 Amsterdam

Zilver
Campagne XS4ALL Veiligheid op Internet
Categorie Digital Communication
Opdrachtgever XS4ALL Internet
Bureau Ogilvy Amsterdam

Zilver
Campagne Albert Heijn Voetbalplaatjes
Categorie Sponsorship/Joint Effort/Tie-in
Opdrachtgever Albert Heijn
Bureau TBWA\NEBOKO

Zilver
Campagne Jouw Heineken
Categorie Innovative Idea or Concept
Opdrachtgever Heineken Nederland
Bureau Fitzroy, TBWA\NEBOKO en Kobalt

Brons
Campagne bol.com breekt in op routine-aankoop studieboeken
Categorie Retail or Trade Marketing
Opdrachtgever bol.com
Bureau ETCETERA, Red Urban

www.imceuropeanawards.com

Weergaven: 58

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden