Nederlands MediaNetwerk

Guido de Wit over de TNT Post Drukwerkservice


TNT Post lanceert Drukwerkservice. Nederlands MediaNetwerk reist af naar de hoofdstad voor een inspirerend gesprek met Guido de Wit, directeur online retail bij TNT Post.

 
Dag Guido, hoe is het met je?

'Heel erg goed. Ik ben aan het bijkomen van het Thuiswinkel Awards Gala, waar gisteravond grote webshops in de prijzen zijn gevallen. Deze week waren er sowieso veel interessante events op e-commerce gebied. Zo was er dinsdag het E-Merce E-Retail event, waar retailend Nederland kwam kijken naar de nieuwste webshop trends. En natuurlijk hebben we verleden week de lancering van onze nieuwe dienst gevierd. De TNT Post Drukwerkservice.'

Wat is TNT Post Drukwerkservice? Vertel alles!  

'Een nieuwe dienst van TNT Post waarbij je kwaliteitsdrukwerk in enkele stappen volledig online kan regelen, op drukwerkservice.nl. Je kunt bij ons terecht voor folders, flyers, leaflets, kaarten, brochures en posters.
En je kunt het resultaat meteen laten verwerken tot een geadresseerde mailing en deze direct laten bezorgen door TNT Post.'

Voor wie is TNT  Post Drukwerkservice bedoeld?

'Voor iedereen die snel en makkelijk uitnodigingen, promoties of instore materiaal wil regelen. In het bijzonder is het geschikt voor media professionals die graag kwaliteit willen leveren. Er is een online controle van het drukwerkbestand en er kan een kleurdruk voor visuele controle worden aangevraagd. Ook is er een handig prijsberekeningstool waarmee alle kosten van de productie inzichtelijk worden en te beïnvloeden zijn, bijvoorbeeld door te variëren in keuze papiersoort, formaat en afwerking.'
 
Hoe past deze dienst in de ontwikkeling van TNT Post als geheel?

'Drukwerkservice past in onze e-commerce dienstverlening zoals we die aan het neerzetten zijn. Het plan om in e-commerce te stappen ontstond een kleine drie jaar geleden. Ons bedrijf was op zoek naar vervangende activiteiten ter compensatie van de dalende postvolumes, en e-commerce  is een van de nieuwe markten met veel mogelijkheden tot groei.  Zo nemen wij de complete achterkant van een webshop voor onze rekening, zodat onze klanten zich kunnen focussen op hun verkoop. Veel bedrijven staan momenteel op het kruispunt wat betreft online retailactiviteiten en willen de stap zetten naar een professionele webshop. Wij helpen ze daarbij.'
Naast de ondersteuning van externe klanten, runnen we zelf ook online winkels, zoals Kaartenservice, Fotoservice, Drukwerkservice en kadowereld.nl. Ook Try Now en  SJOPZE.NL horen bij deze familie. Als je zegt dat je specialist bent in e-commerce, moet je het vak ook zelf in de praktijk brengen, want door die ervaring kun je het beste kennis en kunde opbouwen.  Met onze eigen webshops staan we als het ware in de schoenen van alle online retailers en leren we hoe je klanten vindt en houdt, hoe je traffic op je website krijgt en welke producten wel en niet verkopen.'
 
Wat is het laatste nieuws?

'Het assortiment aan beschikbaar drukwerk zullen we dit jaar verder gaan uitbreiden.
Ook verwacht ik nog meer functionaliteit toe te kunnen voegen zoals huis-aan-huis verspreiding van ongeadresseerd drukwerk. Probeer de dienst eens uit, want ik ben benieuwd naar jullie reacties en tips.'

www.drukwerkservice.nl



bannentnt-drukwerk.jpg


Weergaven: 151

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden