Nederlands MediaNetwerk

H&M pakt groots uit voor de opening van haar flagship store op de Dam. De fashion retailer heeft veertien Abri’s voorzien van banners, die reizigers en voorbijgangers de weg wijzen naar de nieuwe vestiging. De Abri’s zijn daarnaast volledig bestickerd met beeld van de nieuwe collectie, waarmee H&M en exploitant JCDecaux het centrum van Amsterdam omtoveren tot één grote
H&M brandzone. Het campagnebeeld verschilt per locatie, waardoor H&M als het ware veertien extra etalages creëert in het stadscentrum. De banners zijn afgestemd op de verschillende halteplaatsen. Zo vertelt H&M voorbijgangers dat ze de goede kant op gaan (Damrak), of dat ze slechts enkele stappen van de
fashion
heaven verwijderd zijn (Nieuwe Kerk). De Abri op de hoek Nieuwezijds / Paleisstraat spreekt reizigers aan met
Hey fashionista! This is your exit. H&M heeft louter toplocaties geselecteerd: Damrak (2x), Magna Plaza (2x), Rokin (2x), Paleisstraat, Dam, Koningsplein (2x), Amsterdam CS (2x) en de Nieuwezijds Voorburgwal (2x). Met ca. 200 m2 reclameruimte op urban hotspots domineert H&M het centrum van Amsterdam en verzekert zij zich van een groot bereik onder haar doelgroep. De flagship store van de Zweedse modeketen opent haar deuren op 25 november om 10.00 uur. De nieuwe vestiging op de Dam is de eerste flagship store in Nederland. Het verbouwde rijksmonument telt maar liefst zes verdiepingen fashion heaven en fungeert tevens als eerste fysieke verkooppunt van de Home collectie van H&M. Deze campagne is mede mogelijk gemaakt door
H&M, JCDecaux Innovate en
SVB Media.
www.jcdecaux.nl
www.buitenreclame.nl

Weergaven: 181

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden