Nederlands MediaNetwerk

Hans Brouwer (Massive Music) winnaar Amsterdam Business Award 2011

Op 17 maart 2011 ontving directeur Hans Brouwer, uit handen van KvK voorzitter Age Fluitman, de Amsterdam Business Award 2011.

 


Brouwer’s bedrijf MassiveMusic kreeg van een zeskoppige jury de beste beoordeling op het gebied van innovatie, duurzaamheid, footprint, visie, strategie, ondernemerschap, engagement en productiviteit. Daarmee liet MassiveMusic de twee andere kanshebbers Duncan Stutterheim (ID&T) en Bert van der Leden (IQCreative) achter zich. Tijdens een speciale gala avond in NH Grand Hotel Krasnapolsky werd de award aan Brouwer overhandigd. Brouwer doneerde de prijs direct aan het Rode Kruis Amsterdam. Het evenement waar ruim driehonderd succesvolle Amsterdamse ondernemers aanwezig waren werd geopend door burgemeester Eberhard van der Laan.

De Amsterdam Business Award is een jaarlijks initiatief van MeerBusiness Amsterdam, een regionaal zakenplatform. De jury bestaat dit jaar uit: Marius Rietdijk, VU Amsterdam; Nico Perdaan, Jan Accountants; Philip van Poecke, Telegraaf; Piet Stolp, Rabobank Amsterdam; Arthur van der Kroef, Van Diepen Van der Kroef Advocaten en Bart Maussen, Maussen Communications & Public Relations.

Opgenomen in Krasnapolsky, Amsterdam, 17 maart 2011. Videoproductie: Edo van Santen, Talk&Do.TV.

Namens MeerBusiness Amsterdam en de Amsterdam Business Award danken wij iedereen die hier samen met ons zo'n enorm succes van heeft gemaakt. Dimitri en Ursula van Zantvliet Rozemeijer.
Zie ook ABA 2010 met winnares Olcay Gulsen (SuperTrash).

Weergaven: 141

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencers die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Unlock the three secrets of ecomm success in Asia

Three opportunities with a personal nudge from Jacco ter Schegget. “There are big commercial opportunities for brands in western society”, Jacco ter Schegget [CEO, Publicis Groupe Benelux] explains

Jeroen Verkroost: Over Obama's angst, Anti-Black Friday en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Fotokracht

“Een boek zegt meer dan duizend woorden”, hoorde ik een bekende cabaretier eens zeggen. “Da’s logisch”, zou een bekende voetballer hebben gezegd. De originele uitspraak heeft betrekking op een foto

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden