Nederlands MediaNetwerk

Time flies when you're having fun... En plezier heb ik. Nog steeds! En juist daarom is het - na tien jaar, en met Whizpr in een topconditie - begin 2011 een goed moment om eens iets anders te gaan doen. Natuurlijk, never change a winning team. En als PR-bureau voor technology en lifestyle zijn wij zonder enige discussie een 'winning team'. Toch gaan we in dat team op termijn iets veranderen. Met ingang van januari 2011 zullen Willemijn Vader en Annerieke Kamphuis namelijk de leiding van mij overnemen. Zij zijn al vrijwel vanaf het begin (Willemijn zelfs vanaf dag één) bij Whizpr actief, en hebben zich de afgelopen paar jaar als management team al steeds meer met de dagelijkse leiding van het bureau bezig gehouden. Zij zijn klaar voor een volgende stap. En ik ook ;-) Ik heb dit nu bijna tien jaar met heel veel plezier gedaan, en ik vind het een heerlijk gevoel om het stokje te kunnen overdragen aan twee mensen die zo in hart en ziel 'Whizpr' zijn, dat ik zeker weet dat de organisatie gewoon precies zo doorgaat als ik ooit voor ogen had. We gaan het winning team dus feitelijk helemaal niet veranderen. Whizpr staat op een mooi punt, we hebben alles bereikt wat ik wilde bereiken en ik ben toe aan iets nieuws. Dat geldt ook voor Annerieke en Willemijn, die met hun ambities en energie ook Whizpr weer een nieuwe impuls zullen geven. Met behoud van al het goede. En wat ik na januari 2011 ga doen? Geen idee (echt niet! ;-)) Heb me voorgenomen eerst maar een half jaar niets te hoeven en niets te moeten... Maar goed, het is nog niet zo ver hoor, ik ben nog niet weg. We hebben nog een half jaar om elkaar te spreken, te borrelen, leuke projecten te doen, etc. Groeten, Ward van Beek Whizpr
www.whizpr.nl

Weergaven: 45

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden