Nederlands MediaNetwerk

JANSEN is een tijdschrift dat zich richt op mensen die het maximale uit hun leven willen halen met een bescheiden budget met als credo: Niet rijk, wel smaak. Je shopt op Rodeo Drive en de Albert Cuyp, logeert in Stayokay en ontbijt at Tiffany´s. Je garderobe is vintage of van Prada, gezien in de Vogue en nagemaakt door de Turkse kleermaker. Je parfum is van Chanel en je Siamese kat blieft de brokjes van Lidl. In je woonkamer staat vóór de Billy van Ikea die unieke Giorgetti. Eenmaal per twee maanden kunnen lezers zich tegoed doen aan de thema’s mode, wonen, leven, wereld en eigen.

Het magazine wordt vandaag op passende doch bijzondere wijze geïntroduceerd in het 2 sterren Michelin restaurant De Bokkendoorns te Overveen. Na afloop van de feestelijke presentatie van het magazine, zal niemand minder dan chef-kok Lucas Rive een gerecht bereiden dat is gecomponeerd met ingrediënten van supermarkt Lidl. Hij zal laten zien en proeven dat met een bescheiden budget de smaak toch groot kan zijn.

Lucas Rive, "Het voorstel van JANSEN om de introductie van het magazine bij ons te laten plaats vinden, hebben wij enthousiast aangenomen. Met het idee een gerecht te bereiden dat enkel bestaat uit producten van Lidl, zal de toon worden gezet hoogwaardige gerechten met betaalbare producten op tafel te zetten."

Esther Jansen, creative director, JANSEN: "Een budgettriomfantelijk magazine op de markt brengen, is een idee dat al langer bij mij speelde. Nu we het magazine dan ook daadwerkelijk op de markt gaan brengen, sluit niets perfecter aan dan een 2 sterren Michelin kok te laten bewijzen dat ook met goedkopere producten mooie en smaakvolle gerechten op tafel kunnen worden gezet. De crisis is voorbij, maar we blijven bewust en willen dat op deze manier aan het publiek laten zien."

Het blad JANSEN past in het rijtje glossies dat opgetrokken is rond de personality van een Bekende Nederlander. In dit geval verwijst Jansen naar creative director en initiatiefneemster van het Magazine, Esther Jansen. Zij is geen BN-er, en bij haar staat de personality van de gewone man of vrouw centraal. De naam Jansen is in Nederland synoniem met 'gewoon' en wars van pretenties. Die eigenschappen komen eveneens terug in het blad.

www.hub.nl

Weergaven: 106

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Reactie van Gyurka Jansen op 17 November 2010 op 20.14
Zou men nog een columnist zoeken? Ik heb mijn naam mee, zegmaar.

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden