Nederlands MediaNetwerk

Humberto Tan nieuwe ochtend anchor BNR Nieuwsradio

Humberto Tan is de nieuwe ochtend anchor van BNR Nieuwsradio. Hij treedt daarmee in de voetsporen van Bas van Werven.

On The Move heeft een nieuwe presentator. Humberto Tan wordt per 4 oktober de anchor van het ochtendspits programma van BNR. Tan, die bekend is van Eredivisie Live en RTL Boulevard ziet zijn overstap naar BNR als een grote uitdaging.

“Ik heb er wel even over moeten nadenken, het is wel een behoorlijke klus natuurlijk. Bas van Werven heeft het dertien jaar lang uitstekend gedaan en er staat een heel goed programma. Ik heb er een heel goed gevoel bij en daarom ben ik op het aanbod ingegaan”, aldus Tan vanmorgen bij BNR.

Het feit dat hij nu elke ochtend vroeg moet opstaan ziet hij niet als een probleem. “Ik heb me voorgenomen om me tot mijn vijftigste helemaal kapot te werken, en daarna rustiger aan te doen”.

Humberto heeft bij Radio 538 ervaring opgedaan met het presenteren van ochtendprogramma’s voor de radio.

BNR heeft met Humberto Tan een anchor gevonden die perfect bij de doelstellingen van de nieuwszender past. Net als BNR en de luisteraars van het station is Tan een ondernemende mens. Naast zijn vele werkzaamheden voor Radio en Televisie heeft hij ook een eigen kledinglijn.

“We wilden wel een hele goeie hebben natuurlijk, want de ochtendspits is erg belangrijk. Humberto past goed bij de doelgroep, maar bovenal is hij een goed journalist. Een perfect boegbeeld waarmee we de zender verder gaan uitbouwen”, zegt BNR hoofdredacteur Paul van Gessel.

www.bnr.nl

Weergaven: 61

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden