Nederlands MediaNetwerk

In de herhaling: ik heb een boek geschreven en uitgegeven!!!!!!

Mijn boek - Antwerpen, stad naar mijn goesting; observaties en ervaringen van 'den gastarbeider' - is nu drie maanden uit. Ik heb zelf al een aantal exemplaren verkocht, maar het boek onder de aandacht krijgen van media en boekhandels valt verdraaid niet mee.

Media worden kennelijk plat gebombardeerd met persberichten over nieuwe boeken. De belangstelling van die kant uit is bedroevend. Boekhandels kijken voorlopig ook de kat uit de boom.

Ja, ik weet het: ik ben geen Arnon Grunberg, geen Joost Zwagerman. Mijn boek heeft ook geen hoog literair gehalte. Dat zijn allemaal geen redenen om mijn boek te negeren. Degenen die het al hebben gelezen, vonden het zeer de moeite waard. Ik heb dus wel iets in huis om een leuk en interessant verhaal neer te zetten. Vandaar op deze plek nog eens een oproep aan iedereen die iets doet met tijdschriften of boekhandels. Ik zal het even opvallend vermelden.

NU UIT: ANTWERPEN, STAD NAAR MIJN GOESTING; OBSERVATIES EN ERVARINGEN VAN 'DEN GASTARBEIDER'. AUTEUR: JOHAN PETERS, UITGEVERIJ: SHAKER MEDIA TE MAASTRICHT.

Verkoopprijs is 19,90 euro. Het boek telt 134 pagina's, inclusief 20 kleurenfoto's waarvan 19 exclusief zijn gemaakt door de Antwerpse fotografe Kathleen Van Geyt. ISBN = 978-90-489-0012-1. Zie voor alle details en verdere info www.jp-tekstproducties.com

Dank voor uw aandacht.

Weergaven: 39

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden