Nederlands MediaNetwerk

Op uitnodiging van Mynovation Business Academy te Brussel verzorg ik op 1 december 2009 een masterclass over Employer Branding en licht ik de Employee Centric Marketing methode toe.

Event promotie via LinkedIn, RSVP
Masterclass door Inge Beckers. Samen met vakgenoten vanuit de verschillende disciplines ontwikkelde Inge Beckers een nieuwe methodiek voor authentieke, relevante maar vooral onderscheidende arbeidsmarktcampagnes.

De ‘Employee Centric Marketing methode’ is een aanpak om tot groei te komen door kandidaten (en klanten) in het hart van het bedrijf te zetten. Je maakt hierdoor efficiënt gebruik van mensen en middelen en verhoogt de kans op succes. Tot slot creëer je draagvlak intern en versnel je de time-to-market extern.

Goede HR-communicatie draagt bij aan een gunstig werkgeversimago. Het bevordert het loyaliteitsgevoel, zowel bij voormalige, huidige en toekomstige medewerkers. Daarnaast verhoogt het de kans op verantwoord en succesvol ondernemen.

Samen met René Ravestein, directeur van Ravestein & Zwart, is Inge Beckers initiatiefnemer van HR-communicatie. Beiden bieden professionals een platform met als doel de interactiviteit tussen vakgenoten te bevorderen, kennis te delen en te streven naar een inspirerende verbinding tussen de vakgebieden HR en Communicatie.

Mynovation Business Academy wil met haar mBA grafici, copywriters, communicatieadviseurs en HR-verantwoordelijken samenbrengen en nieuwe inzichten geven om de arbeidsmarktcommunicatie verder te professionaliseren en bedrijven hiervan bewust te maken, in hun zoektocht naar geschikt personeel. Naast ervaringsuitwisseling staan netwerking en professionalisering centraal.

23 november 2009

Weergaven: 38

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Joris Bouman (Bouman Online Strategie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Bouman rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Petrit Kabashi (CEE Platform) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Petrit Kabashi, algemeen directeur van CEE Platform, rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Mikel Burger (Ve Global) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Mikel Burger en Babak Monfared van Ve Global rijden mee. Wij bellen Mikel

[Interview] Kylie Deenen (Exterion Media) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Kylie Deenen en Aimee de Vries rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Kylie

[Interview] Joris Hoffman (+Drie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Hoffman, mede-oprichter van en Head of Design bij +Drie, rijdt mee. Wij bellen hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marvin Jacobs: Verslag van Radiodays Europe Podcast Day

Radiodays Europe Podcast Day is een van de meest toonaangevende internationale conferenties voor de podcastindustrie. Het programma bestond uit zo’n 30 verschillende sprekers, uiteenlopend van de man achter Google Podcasts tot individuele podcastmakers die vertelden over hun soloprojecten

[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Keeps you Texan van Lone Star Beer

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne van Keeps you Texan van Lone Star Beer

[Column] David de Jong: NPO-plannen maken Hilversum weer stukje onbestuurbaarder

Uit de vorige week gepubliceerde brief van Arie Slob blijkt dat de NPO bij het doorvoeren van die plannen weer een stukje onbestuurbaarder wordt

[Column] Martin Leeflang: Marktaandeel groeit door mentaal leiderschap

Marketeers sturen veelal op merk, maar eigenlijk is het relevanter om te sturen op groei in marktaandeel via mentaal leiderschap. CEO Martin Leeflang van Validators geeft je learnings om je op weg te helpen

[Column] Sietse Pots: De ruimte in beeld

Bijna 50 jaar nadat Neil Armstrong de eerste stappen op de maan zette, ging Apollo 11 in première in de Nederlandse bioscopen. De documentaire put uit meer dan 18.000 uur ongebruikt filmmateriaal, een enorme hoeveelheid waar een filmploeg ontzettend lang mee bezig moet zijn geweest. Het is exemplarisch voor de manier waarop de Amerikanen de maanlanding benaderden

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden