Nederlands MediaNetwerk

Inschrijving Accenture Innovation Awards geopend

 

Het is weer mogelijk om in te schrijven voor de Accenture Innovation Awards. De Innovation Awards worden dit jaar voor de vijfde keer op rij toegekend aan de meest innovatieve producten, diensten of concepten in Nederland. Concepten jonger dan drie jaar en gelanceerd op de Nederlandse markt kunnen meedoen aan de competitie. Accenture heeft de Innovation Awards in het leven geroepen om bedrijven te huldigen die uitzonderlijke prestaties leveren op het gebied van innovatie, hen bij elkaar te brengen ter verdere stimulatie en om innovatie in Nederland in kaart te brengen. Inmiddels is het evenement uitgegroeid tot toonaangevend event in de innovatieindustrie. Zowel bekende innovatiegoeroes en trendwatchers, als ervaren innovatiespecialisten uit het bedrijfsleven leveren een bijdrage aan het event.

 

Naast de inmiddels bekende, jaarlijkse juryprijs “De Blauwe Tulp” voor partijen uit de ‘Media, Communications en High-Tech’ industrie en voor partijen uit de Financiële Dienstverlening, wordt de award dit jaar voor het eerst tevens toegekend aan de meest innovatieve concepten in de industrieën voor ‘Consumer Products & Agri’, ‘Health & Public Service’ en ‘Energy’. De website bevat naast informatie over de beoordeling en veel gestelde vragen, ook een database waarin alle concepten die de afgelopen jaren zijn ingestuurd, te doorzoeken zijn. In totaal gaat het om zo’n duizend concepten.

 

De Accenture Innovation Awards kent een rijke historie aan winnaars die een significante rol hebben gespeeld op het gebied van innovatie in Nederland. Bij de industrie Media, Communications & High Tech won TenPages.com in 2010 de Blauwe Tulp. In 2009 was dat Layar. Ook Myngle (2008) en SellaBand (2007) wonnen de prestigieuze prijs die garant staat voor een aantrekkelijk bedrag aan mediawaarde en volop media-aandacht. De Publieksprijs werd uitgereikt aan CataWiki (2010), Amber Alert (2009), Buienradar.nl (2008) en Hyves (2007). Zie ook op Marketingonline een uitgebreid overzicht van de belangrijkste trends sinds 2007.

Een concept inschrijven of je persoonlijke favoriet aandragen kan tot begin augustus 2011. In de jury zitten dit jaar onder anderen trendspotter Alexander Klöpping, Jan Wildeboer (directeur Strategy & Business Development van KPN), internetondernemer Boris Veldhuijzen van Zanten en hoofd NOS Nieuwe Media Lara Ankersmit. De jury beoordeelt de inschrijvingen op algehele indruk, innovativiteit, succes en potentie.

 

Het evenement is te volgen via www.twitter.com/IA_2011

Weergaven: 68

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden