Nederlands MediaNetwerk

Intervisie als professionaliseringsinstrument

Voor (zelfstandige) adviseurs, trainers en coaches organiseert
P-Peer speciaal voor de HUB Summer School de cursus Intervisie wérkt! De speciale intervisie summercourse bestaat uit drie bijeenkomsten van drie uur en wordt gegeven in de HUB in Amsterdam en Rotterdam.
Wat levert deze cursus je op? 1. Je vergroot het probleemoplossend en zelfsturend vermogen in werkvraagstukken 2. Je borgt toename van deskundigheid (professionaliteit) en innerlijke groei 3. Je verkrijgt inzicht in eigen denkwijze, handelen en consequenties en daarmee inzicht in blinde vlekken 4. Je beheerst de vaardigheden voor het zelfstandig leiden en begeleiden van een intervisiegroep In groepsverband wordt aan de hand van diverse intervisiemethodieken gewerkt aan het oplossen van jullie werkvraagstukken. De eerste bijeenkomst start met het oefenen van basisvaardigheden zoals LSD – luisteren, samenvatten, doorvragen – en we oefenen in het geven en ontvangen van feedback. De volgende 2 sessies worden verschillende intervisiemethodieken aangeleerd. Van de beproefde Balint-methode, kernkwadranten tot de creatieve clinic- en roddelmethode. Deze methodieken hebben zich bewezen en zijn erop gericht om ruimte te geven aan creativiteit om tot inzichten en oplossingen te komen.
Timings Amsterdam: 8.30-11.30 uur op maandag 12, dinsdag 13 en donderdag 15 juli. Inschrijven voor 27 juni 2010. Rotterdam: 16.00-19.00 uur op maandag 19, dinsdag 20 en donderdag 22 juli. Inschrijven voor 4 juli 2010.
Wil je je aanmelden of meer weten? Neem gerust contact op. P-Peer, Inge Beckers, 06 280 90 755 of mail naar mail@ingebeckers.nl. Hub members betalen € 250 en niet leden € 295 ex. BTW. Deze prijs is inclusief een heerlijk ontbijt of afternoon snack en cursusmateriaal.
Hub Summer School 2010 is a Learning Festival that takes place from 28th of June to 27th of August in the Netherlands

Weergaven: 43

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Joris Bouman (Bouman Online Strategie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Bouman rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Petrit Kabashi (CEE Platform) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Petrit Kabashi, algemeen directeur van CEE Platform, rijdt mee. Wij bellen hem

[Interview] Mikel Burger (Ve Global) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Mikel Burger en Babak Monfared van Ve Global rijden mee. Wij bellen Mikel

[Interview] Kylie Deenen (Exterion Media) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Kylie Deenen en Aimee de Vries rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Kylie

[Interview] Joris Hoffman (+Drie) over de Media Rally 2019

Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Joris Hoffman, mede-oprichter van en Head of Design bij +Drie, rijdt mee. Wij bellen hem

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Marvin Jacobs: Verslag van Radiodays Europe Podcast Day

Radiodays Europe Podcast Day is een van de meest toonaangevende internationale conferenties voor de podcastindustrie. Het programma bestond uit zo’n 30 verschillende sprekers, uiteenlopend van de man achter Google Podcasts tot individuele podcastmakers die vertelden over hun soloprojecten

[Campagne-review] Van Susante over de grenzen: Keeps you Texan van Lone Star Beer

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne van Keeps you Texan van Lone Star Beer

[Column] David de Jong: NPO-plannen maken Hilversum weer stukje onbestuurbaarder

Uit de vorige week gepubliceerde brief van Arie Slob blijkt dat de NPO bij het doorvoeren van die plannen weer een stukje onbestuurbaarder wordt

[Column] Martin Leeflang: Marktaandeel groeit door mentaal leiderschap

Marketeers sturen veelal op merk, maar eigenlijk is het relevanter om te sturen op groei in marktaandeel via mentaal leiderschap. CEO Martin Leeflang van Validators geeft je learnings om je op weg te helpen

[Column] Sietse Pots: De ruimte in beeld

Bijna 50 jaar nadat Neil Armstrong de eerste stappen op de maan zette, ging Apollo 11 in première in de Nederlandse bioscopen. De documentaire put uit meer dan 18.000 uur ongebruikt filmmateriaal, een enorme hoeveelheid waar een filmploeg ontzettend lang mee bezig moet zijn geweest. Het is exemplarisch voor de manier waarop de Amerikanen de maanlanding benaderden

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden