Nederlands MediaNetwerk

Irene Moors heeft de VROUW Award ontvangen. Irene werd bekroond voor haar goede werk voor de stichting KiKa (Kinderen Kankervrij). De VROUW Awards werden uitgereikt door Daphne Deckers op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort. Onder toeziend oog van ruim 250 aanwezigen werden VROUW awards in zeventien categorieën uitgereikt. 

De VROUW Awards - een initiatief van het multimediale platform VROUW van Telegraaf Media Nederland – worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en bekende Nederlandse ambassadrices van goede doelen. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Volume Million Lashes Mascara van L’Oréal Paris in de categorie Beauty en Hunkemöller Shapewear in de categorie Mode.

De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Mari van de Ven, Addy van den Krommenacker, Mathijs Vrieze en Duco Bauwens.

Na de vakjury was het de beurt aan de lezeressen van VROUW en bezoekers van de site Vrouw.nl. Ruim 17.500 vrouwen hebben online hun stem uitgebracht en zij hebben bepaald wie de uiteindelijke winnaars zijn van de VROUW Awards. Stemmers maakten kans op prachtige prijzen met als hoofdprijs een Ford Ka.

Categorie Beauty
Make-up: L’Oréal – Volume Million Lashes Mascara
Gezichts- en lichaamsverzorging: Dove – Visible Care Renewing douchecrème

Haarverzorging: Dove – Repair Therapy shampoo en conditioner

Categorie Mode
Kleding: Vero Moda – Very

Lingerie: Hunkemöller - Shapewear

Accessoires: HEMA – Accessoires

Categorie Food
Eten: Arla – Halfvolle biologische vanille yoghurt

Drinken: Pickwick – Kruiden wellness

Tussendoortjes: Lu Time Out – Krokante graanrepen

Categorie Gezond & Fit
Wellness: Thermen Bussloo

Lijf & Balans: Becel – Brood volkoren -40% zout

Huishoudelijk product: iRobot – Roomba stofzuigerrobot

Reclamecampagne: Optimel -  Het mooiste gewicht is evenwicht

Winkelketen: HEMA

Online winkel: Wehkamp.nl

Awareness: H&M Ecologische lijn Consious Collection

Ambassadeur Goed Doel: Irene Moors voor KiKa Kinderen Kankervrij

www.vrouwawards.nl

www.telegraaf.nl/vrouw

Weergaven: 73

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden