Nederlands MediaNetwerk

JCDecaux eerste media-exploitant met drie AMMA Awards

JCDecaux sleepte voor de derde keer de AMMA Award in de categorie Beste media-exploitant in de wacht. Het is voor het eerst in de geschiedenis van deze award dat een bedrijf de prestigieuze mediaprijs drie maal in ontvangst mag nemen.

De jury roemde JCDecaux om zijn professionele en invloedrijke aanpak, en de kennisoverdracht ten opzichte van mediabureaus. De onderneming ontving eerder al in 2004 als 2007 de prijs voor beste media-expoitant.

De AMMA Awards spreken niet alleen de waardering uit van vakspecialisten en branchegenoten, maar in het geval van reclame-exploitanten ook de erkenning vanuit adverteerders. “Om heel eerlijk te zijn, verwachtte ik al dat we deze prijs dit jaar zouden winnen", geeft Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux Nederland aan. "We hebben in 2009 zo dicht op de bal gezeten en zo fanatiek en initiatiefrijk gewerkt dat een beloning hiervoor niet uit kon blijven. Dat neemt uiteraard niet weg dat we heel blij en heel trots zijn op deze 3e Amma.”

www.jcdecaux.nl

Weergaven: 103

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden