Nederlands MediaNetwerk

Op het Leidseplein in Amsterdam, hebben JCDecaux en L'Oreal een abri ingericht als de kleedkamer van de L’Oréal Paris ambassadrices, compleet met visagie-stoel en een met lampen omgeven spiegel. “Dankzij de spiegel kunnen mensen direct zien dat het met deze mascara mogelijk is om een ‘Million Lashes’- look te krijgen. Om daarna meteen door te lopen naar de dichtstbijzijnde drogist!”, zegt Monica Martinus namens L’Oréal Paris. De BeautyAbri was door JCDecaux Innovate geheel ingericht in de stijl van de Million Lashes mascara. Zo was de complete Abri bestickerd in zwart en goud (goud is de kleur van deze mascara) en werd er stijlvolle gouden vloerbedekking aangebracht. Marc van Amerongen, marketing manager van JCDecaux:“Met deze volledige bestickerde Abri beschikte L’Oréal over 32m² aan even stijlvolle als opvallende reclameruimte op een absolute toplocatie. De BeautyAbri is met recht een Spectacular met een gouden randje.”
www.jcdecaux.nl www.loreal.nl

Weergaven: 426

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden