Nederlands MediaNetwerk


Martijn Sengers, Remko Posthuma en
Jeroen de Bakker lanceren
Lab1111. Wij reisden af naar de hoofdstad en spraken met
Jeroen de Bakker.


Dag Jeroen, hoe is het met je?

'Goed. Dank je. Neem aan met jou ook?'

Zeer goed! Wat is Lab1111? En hoe verhoudt Lab1111 zich tot 2010 Amsterdam? Vertel alles!

'Lab1111 ontwikkelt en exlpoiteert digitale communicatieproducten voor merkadverteerders, mediabedrijven en reclamebureaus. Geen campagnes, maar relevante, interactieve platformen die leiden tot lange termijn merkrelaties. Zo staat het in het business plan. 2010 Amsterdam, maar dat moet je ze eigenlijk zelf vragen, ontwikklelt campagne-ideeën voor adverteerders.'

Martijn Sengers, Remko Posthuma, valt er een beetje samen te werken met die mannen?

'Ze behoren tot de beste professionals die ik de afgelopen jaren ben tegen gekomen. Bij Qi en
2009. En los daarvan ook nog eens super inspirerende mensen om mee samen te werken en -heel belangrijk- complementair. Wij zijn een goed en ingespeeld team. Van strategie, tot creatieve ontwikkeling en de regie van de technologische realisatie. Verder hebben we nog wat andere talenten aan ons kunnen binden. Deels op onze pay-roll en deels door een open werkruimte die we onder andere delen met
First, merkstrateeg
Mary Hoogerbrugge en
Liat Azulay van
nudnik in ons nieuwe kantoor achter Artis. Echt leuk, met uitzicht op de olifanten.'


Wat kunnen we van Lab1111 verwachten in 2010?

'De verdere uitbouw van Teamlink van
Amstel en van
Zonneradar.nl van
Wieckse. Los van nieuwe vergelijkbare projecten die nog in de opstartfase zitten en dit jaar live gaan.'


Wat is het laatste nieuws?

'Los van het ontwikkelen van digitale communicatie producten voor derden gaan we ook eigen platformen ontwikkelen. Hiervoor zijn we bezig met een fonds met investeerders. We hebben geen haast, maar over 5 jaar willen we liever een digitale Endemol zijn dan een modern reclamebureau.'


www.lab1111.nl
www.jeroendebakker.nl

www.youtube.com/2009amsterdam


Weergaven: 85

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Gwen Jansen inspireert SBS6-kijker met Green Make Over

Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest

[Interview] Lonneke Martens (Initiative): Ik daag klanten uit om verder te denken

Lonneke Martens is Strategy Director bij Initiative, een onderdeel van IPG Mediabrands. Na zeven jaar bij Mindshare gaat ze zich nu richten op innovatie bij haar nieuwe werkgever. We spreken haar over de overstap

[Interview] Jacco Hornes: Radio en digitalisering zijn natuurlijke bondgenoten

Hij is Account Director bij Talpa Media Solutions en kreeg onlangs een RAB Radiohart voor zijn verdiensten voor de mediasector. We feliciteren Jacco Hornes en spreken hem over het vak

[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Ik spreek ook de taal van de radio-exploitant

Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis

[Interview] Patrick van Hooy (Value Zipper) over belangrijke uitbreiding portfolio

Sinds 1 juli 2019 doet Value Zipper de verkoop van advertenties en branded content voor de WPG Media titels Vrij Nederland, Psychologie, Yoga Magazine en Happinez. Wij spreken oprichter en CEO Patrick van Hooy

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Femke Leemeijer: Old boys club

Hoe kan het toch dat - zeker in een branche die het vooral moet hebben van vrouwelijke klanten - gelijkheid zo moeizaam te realiseren is? Vandaag hoorde ik een voorbeeld van hoe mannen elkaar in het zadel houden en dat is volgens mij het precies datgene wat het zo lastig maakt

[Column] Bob Goulooze: Terug naar citymarketing

Waar vroeger de lokale VVV’s de USP’s van een stad, dorp of regio verspreidden als het evangelie, ligt dat werk in veel plaatsen nu in handen van een gemeentelijke marketingafdeling. Dat gaat vaak mis, simpelweg omdat overheden niet denken in termen van marketing

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Gangnam Style gone bad

De reclame van Shopee verdient een aparte review van Bart Vijlbrief. Het wordt nu al gezien als een van de slechtste commercials ooit en sterspeler Christiano Ronaldo speelt de hoofdrol

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Telfort-miljonair bij KPN, Allsecur en Charlie Temple

Deze keer duikt Machiel Verkuyl in de wereld van het omnummeren, het omstickeren, het fuseren. Goede merken zijn buigzaam, maar waar begint het kraken

[Column] Niels Bruinsma: Nieuwe radiocijfers & deepdive op Frank Dane en Wilfred Genee

De radiocijfers van mei-juni zijn er! De laatste periode voor de zomer sluit toch vaak het eerste halfjaar af. Tijd om eens naar de bepalende factoren achter de luisterdichtheid te kijken

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden