Nederlands MediaNetwerk


Martijn Sengers, Remko Posthuma en
Jeroen de Bakker lanceren
Lab1111. Wij reisden af naar de hoofdstad en spraken met
Jeroen de Bakker.


Dag Jeroen, hoe is het met je?

'Goed. Dank je. Neem aan met jou ook?'

Zeer goed! Wat is Lab1111? En hoe verhoudt Lab1111 zich tot 2010 Amsterdam? Vertel alles!

'Lab1111 ontwikkelt en exlpoiteert digitale communicatieproducten voor merkadverteerders, mediabedrijven en reclamebureaus. Geen campagnes, maar relevante, interactieve platformen die leiden tot lange termijn merkrelaties. Zo staat het in het business plan. 2010 Amsterdam, maar dat moet je ze eigenlijk zelf vragen, ontwikklelt campagne-ideeën voor adverteerders.'

Martijn Sengers, Remko Posthuma, valt er een beetje samen te werken met die mannen?

'Ze behoren tot de beste professionals die ik de afgelopen jaren ben tegen gekomen. Bij Qi en
2009. En los daarvan ook nog eens super inspirerende mensen om mee samen te werken en -heel belangrijk- complementair. Wij zijn een goed en ingespeeld team. Van strategie, tot creatieve ontwikkeling en de regie van de technologische realisatie. Verder hebben we nog wat andere talenten aan ons kunnen binden. Deels op onze pay-roll en deels door een open werkruimte die we onder andere delen met
First, merkstrateeg
Mary Hoogerbrugge en
Liat Azulay van
nudnik in ons nieuwe kantoor achter Artis. Echt leuk, met uitzicht op de olifanten.'


Wat kunnen we van Lab1111 verwachten in 2010?

'De verdere uitbouw van Teamlink van
Amstel en van
Zonneradar.nl van
Wieckse. Los van nieuwe vergelijkbare projecten die nog in de opstartfase zitten en dit jaar live gaan.'


Wat is het laatste nieuws?

'Los van het ontwikkelen van digitale communicatie producten voor derden gaan we ook eigen platformen ontwikkelen. Hiervoor zijn we bezig met een fonds met investeerders. We hebben geen haast, maar over 5 jaar willen we liever een digitale Endemol zijn dan een modern reclamebureau.'


www.lab1111.nl
www.jeroendebakker.nl

www.youtube.com/2009amsterdam


Weergaven: 92

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Allard Ruyl: Talpa Network bereikt wekelijks ruim twaalf miljoen Nederlanders

Allard Ruyl is CEO van Media Solutions, het saleshuis van Talpa Network. Wij spreken hem over de ontwikkeling van de markt

[Interview] Anna Nooshin: Soms heerst nog steeds de gedachte dat influencers magische krachten hebben

Voor het tweede jaar op rij staat Anna Nooshin op nummer 1 in DeInfluencer50 en is daarmee opnieuw de invloedrijkste influencer in Nederland. Wij spreken haar

[Interview] Mark de Weerd: zijn zijn voorspellingen uitgekomen?

Eind 2018 keken we met een aantal kenners vooruit op de programmaticmarkt van 2019. Onder anderen Mark de Weerd, Country Manager Benelux van Improve Digital, zette een aantal trends op een rijtje. Welke zijn daadwerkelijk uitgekomen en wat kunnen we verwachten voor 2020?

[Interview] Martijn Standaart: Met Scoupy bereikt Sanoma doelgroepen nog beter

Sinds de zomer van 2018 maakt Scoupy deel uit van Sanoma FMCG dat zich met tal van mediamerken richt op FMCG-bedrijven. Martijn Standaart is op 1 oktober 2019 begonnen als directeur

[interview] Sebastiaan van Rijnsoever over Sublime

Sebastiaan van Rijnsoever is sinds november 2018 Managing Director van Sublime. Sublime is meer dan alleen de radiozender en is bezig zich het merk verder uit te bouwen. We spraken hem daarover

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Michiel Rotteveel: Een pleidooi voor de mens achter de data

Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen

Jeroen Verkroost: hoe word je futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards?

Hoe word je Futurist? Wat zijn Spotify’s Decennium Billboards? Luistert jouw telefoon je af? Heeft TV nog toekomst? Podcasts, is Doornroosje ontwaakt? Hoe shopt de jeugd? Wordt Alexa empathischer

Jeroen Verkroost: Startup drama, Baby Yoda, Het einde van TMG, Memes zijn massamedia, pas op voor het ANP, Tools voor journalistiek, Who killed the Torrent?

Via de uitstekende Handpicked-nieuwsbrief las ik het verhaal van een mislukte Nederlandse startup: CRM-systeem Lily, een bedrijf dat werd opgericht door de mensen die eerder het bedrijf Voys oprichtte en zeer succesvol maakten. Hier vallen lessen te leren

[Commercial Review] Gijs van der Togt: 15 sec Bol.com, nét niet Samsung en lekker Amsterdamse Ace & Tate

In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Bol.com koos vorig jaar voor het digitale bureau DEPT als haar nieuwe lead agency. En dat was na 12 jaar reclamebureau een best verrassende keuze

[Column] Erwin Fisser: Buurman & Buurman innovatiemanagement

Lezers willen zogenaamd niet betalen voor boekjes waarin citaten uit kinderboeken staan. Dat vond ik onzin en dat vind ik nog steeds. Mensen die van mening zijn dat ze geen belangrijke lessen uit kinderliteratuur kunnen halen, kun je niet serieus nemen

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden