Nederlands MediaNetwerk

Rotterdam, donderdag 29 september 2011

 

Jobbird.com, de nieuwe vacaturesite van Jan-Peter Cruiming welke 26 september in bèta versie live is gegaan, heeft besloten om haar startcampagne en mediabelangen onder te brengen bij SVBmedia. Jobbird.com kiest voor zichtbaarheid, effectiviteit en efficiëntie en ziet in SVBmedia de juiste partner om haar nieuwe vacaturesite in Nederland duidelijk te profileren.

 

Erwin Peeters, New Business Manager SVBmedia, is zeer verheugd dat Jan-Peter Cruiming voor SVBmedia heeft gekozen: “Wij zijn heel erg blij dat de mediabelangen van Jobbird.com bij SVBmedia zijn ondergebracht. Via een scherpe focus met gerichte media op de verschillende doelgroepen wordt Jobbird.com optimaal zichtbaar, wordt het bewustzijn bij de doelgroepen vergroot en de interactie met de doelgroepen uitgebreid”.

 

Jobbird.com

Dé vacaturesite voor iedereen! Vanaf nu zet je al je vacatures, interim-functies, vakantiewerk en stages op Jobbird.com: dé marktleider in de snelle en gratis match van vraag en aanbod. Eén plek waar iedereen samenkomt, één plek waar je met een paar klikken je vacatures plaatst en beheert, kandidaten selecteert en afhandelt. En waar je met één klik social media inschakelt. Naast de gratis diensten biedt Jobbird.com ook extra opties tegen betaling aan. Met deze extra opties worden jouw organisatie en vacatures nog meer onder de aandacht gebracht. Jobbird.com is een onmisbare werving & selectietool die je geld en tijd bespaart en je snel de juiste kandidaten levert!

 

SVBmedia

SVBmedia is een onafhankelijk mediabureau dat dicht bij haar klanten onderneemt. Langs korte lijnen vertalen ervaren en deskundige medewerkers marketing- en communicatiedoelstellingen naar een effectief en vooral kostenefficiënt mediaplan. Mediaorders worden tegen de meest optimale condities ingekocht en op efficiënte wijze afgehandeld. SVBmedia, mediabureau met verstand van zaken.

Weergaven: 768

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Jildou van der Bijl over WE Fashion X LINDA.

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

[Cross Media Case 2020] Fleur Haen over Chantals Pyjama Party

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. RTL draagt Chantals Pyjama Party voor als Cross Media Case We spreken met Fleur Haen, manager live entertainment

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Game over

Deze coronatijd, die gelukkig bijna voorbij is, doet een groot beroep op velen. Op hun uithoudings-en doorzettingvermogen. En op de creatieve capaciteiten. Op social media ontstaan dan ook steeds meer zelfbedachte spelletjes

[Column] Maartje Blijleven: Waarom sales webinars niet werken (en wat je wél kunt doen om nieuwe klanten aan te trekken)

Dit had ik natuurlijk nooit verwacht, toen ik begin 2020 op het podium stond van Koffiedik Kijken en mijn voorspelling voor 2020 deed. Voor een zaal vol vakgenoten, toen dat nog kon. (Oh wat mis ik die tijd!)

Jeroen Verkroost: Wordt jouw nieuws gestolen? Hoe 'doe' je diversiteit? Wie heeft jouw data? Test je mee op Blip?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Cor Hospes: Corona en het demasqué van het merkdenken

Om te lachen zijn ze, ja echt. De reclamefilmpjes waarmee merken in tijden van corona proberen sympathie te winnen

Jeroen Verkroost: Redt de Autoriteit het nieuws? CSI AdTech? Post-corona trendrapport lezen? Hoe paait Google oudjes?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden