Nederlands MediaNetwerk

Programma: Bananasplit / Eerste uitzending:
8 februari / Zender:
Nederland 1 (TROS) / Tijdstip:
20.24 uur / Aantal kijkers:
3,1 miljoen
Ralph Inbar is dood, leve
Frans Bauer! Het lijkt erop dat de in het harnas gestorven Mr. Bananasplit een waardige opvolger heeft gekregen. Misschien wel méér dan waardig. Het feest begon al voordat de eerste uitzending van afgelopen zondag had plaatsgevonden. Frans Bauer was te gast bij
De Wereld Draait Door. De vorige keer dat hij daar zat, was hij samen met
Marianne Weber. Op de vraag waarom ze weer bij elkaar waren, zei hij met droge ogen dat het de muzikale uitdaging was geweest. Ik moest toen zo hard lachen dat ik er gierende buikpijn van kreeg. Nu was Frans alleen en lag hij zelf in een lachstuip. Hij gilde het uit bij alleen al gedachte aan die geweldige filmpjes die hij had gemaakt. Hij kreeg een onbeheersbare giechelaanval en toen hij daar uitkwam sprak hij tegen stomgeslagen tafelheer
Marc-Marie Huijbregts: "Ik begin steeds meer op jou te lijken!" En daar ging ie weer. Er kwam toen een fragment van een filmpje met
Dries roelvink, die was gevraagd om auditie te doen om de vrijgevallen plaats van
Gerard Joling bij
De Toppers in te nemen.
Matthijs van Nieuwkerk zei dat ie het sneu vond voor Dries want iedereen wist ten slotte dat die arme Dries niets anders zou willen dan mogen meedoen met De Toppers. "Ja zeker', kirde Frans, "en het wordt nog veel erger dan wat je zojuist hebt gezien!" Tot zover het voorspel. Het weekend kwam eraan en dit is het resultaat:
Top of Flop op vrijdag prime time
Nederland 3 met
Paul de Leeuw en
Giel Beelen:
867.000 kijkers
Bananasplit op zondag prime time
Nederland 1 met
Frans Bauer, Ali B en
Leontien van Moorsel:
3,1 miljoen kijkers. Hoeveel? 3,1 miljoen? Dat is meer dan
Studio Sport die op zondagavond op een miezerige 3 miljoen kijkers rond bleef hangen. Frans kwam, zag en overwon. Sorry, ik had het misschien ook liever anders gezien.
Lees ook andere Kick off's:
Date my mom Gebak van Krul Suzanne en de mannen 24: Redemption Family Matters 't Vrije Schaep Late Night Stars Of Poker

Weergaven: 906

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

[Interviews] Video-interviews tijdens Online Radio Awards

Tijdens het symposium van de Online Radio Awards is een aantal toonaangevende sprekers geïnterviewd, onder wie Jeroen de Bakker, Kamran Ullah, Marvin Jacobs van Airborne, Elger van der Well, Wim Eikelboom Arjan Snijders en Liedewij Hentelaar

[Interview] Video-interview met Matthias Scholten, directeur FC Group (RTL Group)

Een video-interview met Matthias Scholten, directeur van FC Group, over de televisiemarkt en FC Group, de creatiepoot van RTL Group

[Interview] Video-interview met Ton Rozestraten over marktontwikkelingen en Screenforce Day

Een uitgebreid video-interview met Ron Rozestraten, voorzitter Screenforce en CCO RTL Nederland, over de televisiemarkt, ontwikkelingen en Screenforce Day

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Campagne-review] Van Susante over de Grenzen: Beyond limits van BT

Wat gebeurt er in het buitenland op campagnegebied en zou het werken in Nederland? Maurice van Susante is Manager Global Content bij FrieslandCampina en geeft antwoord. Deze keer bespreekt hij de campagne Beyond Limits van BT

[Column] Bob Goulooze: Chapeau Chateau Meiland

Er zijn meer emoties met een negatieve connotatie dan positieve. Toch houdt men op tv vast aan een geforceerde positiviteit, tot in het absurde. Zo ontstaat een beeld dat weinig relatie kent met de werkelijkheid. Mensen kunnen zich moeilijk identificeren met anderen waarmee het alleen maar goed gaat

[Column] Jeroen Verkroost: Google als klimaathater, influencers kweken, foutste privacy policy, mediabestedingen, de beste e-mail ooit

The Polluters Project is een samenwerking van journalisten, wetenschappers en NGO’s die opgericht is om door data, onderzoek en analyse aan het licht te brengen welke grote bedrijven bewust bijdragen aan ons klimaatprobleem. Meer dan twintig The Guardian-journalisten werkten ruim zes maanden mee aan dit project

[Column] Marvin Jacobs: Generation Headphone bereik je niet meer via het scherm

Podcastluisteraars doen altijd iets anders terwijl ze luisteren: autorijden, huishoudelijke klusjes of sporten. Allemaal momenten waarop je als merk normaal gesproken geen rol van betekenis speelt

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Bold Bud, smakeloos Aegon en feel good Unox

Terwijl heel bierproducerend Nederland zich met campagnes richt op 0.0, hipster-ness of de historie van het merk, blijft er ongemerkt een vakje leeg. Het bier van nu, het bier van jou. Dat moet de strateeg hebben gedacht die Bud in Nederland mocht introduceren. En geef haar of hem eens ongelijk

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden