Nederlands MediaNetwerk

Programma: Bananasplit / Eerste uitzending:
8 februari / Zender:
Nederland 1 (TROS) / Tijdstip:
20.24 uur / Aantal kijkers:
3,1 miljoen
Ralph Inbar is dood, leve
Frans Bauer! Het lijkt erop dat de in het harnas gestorven Mr. Bananasplit een waardige opvolger heeft gekregen. Misschien wel méér dan waardig. Het feest begon al voordat de eerste uitzending van afgelopen zondag had plaatsgevonden. Frans Bauer was te gast bij
De Wereld Draait Door. De vorige keer dat hij daar zat, was hij samen met
Marianne Weber. Op de vraag waarom ze weer bij elkaar waren, zei hij met droge ogen dat het de muzikale uitdaging was geweest. Ik moest toen zo hard lachen dat ik er gierende buikpijn van kreeg. Nu was Frans alleen en lag hij zelf in een lachstuip. Hij gilde het uit bij alleen al gedachte aan die geweldige filmpjes die hij had gemaakt. Hij kreeg een onbeheersbare giechelaanval en toen hij daar uitkwam sprak hij tegen stomgeslagen tafelheer
Marc-Marie Huijbregts: "Ik begin steeds meer op jou te lijken!" En daar ging ie weer. Er kwam toen een fragment van een filmpje met
Dries roelvink, die was gevraagd om auditie te doen om de vrijgevallen plaats van
Gerard Joling bij
De Toppers in te nemen.
Matthijs van Nieuwkerk zei dat ie het sneu vond voor Dries want iedereen wist ten slotte dat die arme Dries niets anders zou willen dan mogen meedoen met De Toppers. "Ja zeker', kirde Frans, "en het wordt nog veel erger dan wat je zojuist hebt gezien!" Tot zover het voorspel. Het weekend kwam eraan en dit is het resultaat:
Top of Flop op vrijdag prime time
Nederland 3 met
Paul de Leeuw en
Giel Beelen:
867.000 kijkers
Bananasplit op zondag prime time
Nederland 1 met
Frans Bauer, Ali B en
Leontien van Moorsel:
3,1 miljoen kijkers. Hoeveel? 3,1 miljoen? Dat is meer dan
Studio Sport die op zondagavond op een miezerige 3 miljoen kijkers rond bleef hangen. Frans kwam, zag en overwon. Sorry, ik had het misschien ook liever anders gezien.
Lees ook andere Kick off's:
Date my mom Gebak van Krul Suzanne en de mannen 24: Redemption Family Matters 't Vrije Schaep Late Night Stars Of Poker

Weergaven: 885

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Aschwin de Bruijn: Het regisseren van influencers is een vak apart

Aschwin de Bruijn is sinds de zomer van 2018 Managing Director van Magna Global, waar hij al werkzaam was onder verschillende functies. Onder zijn leiding moeten de verschillende afdelingen binnen Magna, en de verschillende bedrijven van IPG Mediabrands, nog beter gaan samenwerken

[Cross Media Innovatie 2019] Sanne Groot Koerkamp over Dylan

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst zendt Dylan in als Cross Media Innovatie. We spreken met Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Quest magazine en Dylan

[Cross Media Man] Peter de Mönnink: Ik geloof in crossmedialiteit en daarmee in de uniciteit van content en data

Peter de Mönnink is CEO van Talpa Network. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2019. Wij spreken hem over zijn visie op crossmedia

[Cross Media Merk 2019] Sanne Groot Koerkamp over Quest

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Quest dingt mee naar de award voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Quest

[Cross Media Case 2019] Aart Lensink over Uitblinkers in Zaken

Op 24 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. TMG zendt In search of Incredible met ASUS Benelux & TMG in als Cross Media Case. We spreken met Aart Lensink, directeur bij LVB Content Marketing

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Remco Klöters: BN'ers en bitcoins

Het faciliteren van frauduleuze advertenties is onacceptabel. Artikel 6:196 BW benadrukt dat wanneer sprake is van misleidende reclame als gevolg waarvan een ander schade lijdt of dreigt te lijden, deze slachtoffers bij de rechter niet alleen een verbod, maar ook een rectificatie kunnen afdwingen

[Column] Marvin Jacobs: De opkomst van fluïde content

De podcast, met zoveel makers en een groeiend aantal adverteerders, gaat zich in vorm en inhoud ontwikkelen. De vraag is alleen: in welke richting

[Column] Marianne van Soomeren: Het sprookje van addressable TV

Er was eens… de grote wens om lineaire televisiereclame adresseerbaar te maken. Dat wil zeggen dat televisiereclame inhoudelijk wordt afgestemd op kenmerken en voorkeuren van de kijker. Zodat je niet de hele avond tv-reclames ziet langskomen die niet relevant voor jou zijn

[Column] Jerome Kuijken: Drie jaar satirische branded content. Wat heb ik geleerd?

Drie jaar geleden stapte ik van reclame over naar branded content. Met de oprichters van De Speld startte ik brandedcontentbureau De Speld & Partners. Wat ik in drie jaar heb opgestoken over branded content (en wat ik graag had willen weten toen ik begon) deel ik graag met je. Of je nou brandmanager of redacteur bent: vroeg of laat krijg je met branded content te maken

[Column] Maartje Blijleven: Een verhaal voor onze dochters

Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden