Op 27 oktober staat
Groenekan (Utrecht) in het teken van transparantie,nieuwe media en charitatieve instellingen. Het docententeam van de post-hbo-opleiding NextMarketeer organiseert belangeloos een seminar voor marcom professionals van charitatieve instellingen.
Social media bieden vele kansen, zeker in deze lastige tijd voor fondsenwervers waarin de vraag om transparantie en inzichtelijkheid in bestedingen steeds groter wordt. Zo is er veel aandacht voor de
Tweetup op 6 november waarbij enthousiaste Twitter gebruikers twitteren voor het goede doel.
Marketing-guru
Stephan Fellinger (o.a. Spinawards/ Blogo Media) is dagvoorzitter en geeft een lezing over transparantie. Daarnaast spreken
Arko van Brakel (Nieuwe Helden),
Dick Buschman (ACHTUNG!) en
Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org). Een dag boordevol presentaties, workshops en spreekuren over crossmedia, social media, zoekmachine marketing, e-mailmarketing, influence marketing en marketingstrategie. Kortom, alles wat online van belang is!
Tijdens een docentenbijeenkomst van de post HBO opleiding NextMarketeer (Lectric) ontstond het idee kennis te bundelen en deze in te zetten voor het goede doel. Het seminar is exclusief en wordt gratis aangeboden aan marketingcommunicatieprofessionals werkzaam bij charitatieve instellingen. Ruim100 deelnemers zijn voorgedragen en uitgenodigd namens de docenten. “Geweldig initiatief van de docenten, dat direct aansluit bij de kernwaarden van onze organisatie; het verder helpen van individuen en organisaties met internet,” aldus
Mark de Koning, directeur Lectric.
Op de dag zelf kunt u op de hoogte blijven via
Twitter #nextseminar. Vanaf 1 november zijn de verslagen en presentaties te vinden via nextseminar.nl. Het seminar is uitsluitend voor genodigden, maar mocht u er echt bij willen zijn dan kunt u altijd even contact opnemen.
www.nextseminar.nl
www.lectric.nl
Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!
Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk