Nederlands MediaNetwerk

Lectric: Online marketeers bundelen krachten voor goede doelen

Op 27 oktober staat Groenekan (Utrecht) in het teken van transparantie,nieuwe media en charitatieve instellingen. Het docententeam van de post-hbo-opleiding NextMarketeer organiseert belangeloos een seminar voor marcom professionals van charitatieve instellingen.

Social media bieden vele kansen, zeker in deze lastige tijd voor fondsenwervers waarin de vraag om transparantie en inzichtelijkheid in bestedingen steeds groter wordt. Zo is er veel aandacht voor de Tweetup op 6 november waarbij enthousiaste Twitter gebruikers twitteren voor het goede doel.

Marketing-guru Stephan Fellinger (o.a. Spinawards/ Blogo Media) is dagvoorzitter en geeft een lezing over transparantie. Daarnaast spreken Arko van Brakel (Nieuwe Helden), Dick Buschman (ACHTUNG!) en Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org). Een dag boordevol presentaties, workshops en spreekuren over crossmedia, social media, zoekmachine marketing, e-mailmarketing, influence marketing en marketingstrategie. Kortom, alles wat online van belang is!

Tijdens een docentenbijeenkomst van de post HBO opleiding NextMarketeer (Lectric) ontstond het idee kennis te bundelen en deze in te zetten voor het goede doel. Het seminar is exclusief en wordt gratis aangeboden aan marketingcommunicatieprofessionals werkzaam bij charitatieve instellingen. Ruim100 deelnemers zijn voorgedragen en uitgenodigd namens de docenten. “Geweldig initiatief van de docenten, dat direct aansluit bij de kernwaarden van onze organisatie; het verder helpen van individuen en organisaties met internet,” aldus Mark de Koning, directeur Lectric.

Op de dag zelf kunt u op de hoogte blijven via Twitter #nextseminar. Vanaf 1 november zijn de verslagen en presentaties te vinden via nextseminar.nl. Het seminar is uitsluitend voor genodigden, maar mocht u er echt bij willen zijn dan kunt u altijd even contact opnemen.

www.nextseminar.nl
www.lectric.nl

Weergaven: 48

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden