Nederlands MediaNetwerk

Energieleverancier Orro Energy kiest voor LEWIS PR om de naamsbekendheid van de organisatie binnen Nederland te vergroten. Orro Energy is een nieuwe speler op de Nederlandse energiemarkt en richt zich zowel op de consumenten- als de kleinzakelijke markt. De energieleverancier onderscheidt zich door het hoge serviceniveau en transparantie in tarieven. Orro Energy selecteerde LEWIS PR vanwege zijn creativiteit, proactiviteit en uitgebreide mediarelaties.

Orro Energy stelt eenvoud, persoonlijke aandacht en respect voor klanten en medewerkers centraal. Bijzonder is dat Orro Energy zich vooral richt op senioren en multi-culturele Nederlanders en zijn klanten in verschillende talen te woord kan staan, onder andere in het Engels, Frans, Arabisch, Turks en Chinees. LEWIS PR helpt de energieleverancier om de verschillende doelgroepen van het bedrijf te bereiken en op de hoogte te houden van ontwikkelingen in de dienstverlening.

“Veel energieleveranciers schieten ernstig tekort op het gebied van dienstverlening en wij laten graag zien dat het anders kan”, zegt Wilfred Rottier, CEO bij Orro Energy. “Iedereen moet kunnen beschikken over een optimale dienstverlening met transparante tarieven op het gebied van energie. LEWIS helpt ons om deze boodschap over te brengen bij onze doelgroep.”

“Orro Energy is een bedrijf met een sterke boodschap en dat maakt het voor ons erg interessant om de PR te mogen verzorgen”, zegt Yvonne van Bokhoven, VP Western Europe bij LEWIS PR. “De leverancier richt zich vooral op multi-culturele Nederlanders wat vraagt om een grote diversiteit in onze aanpak. We zijn verheugd dat Orro Energy voor ons heeft gekozen om de naamsbekendheid onder de verschillende doelgroepen te vergroten.”

www.orro.nl
www.lewispr.nl

Weergaven: 37

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden