Nederlands MediaNetwerk

Dorel Netherlands heeft voor het merk Maxi-Cosi, na een pitch, haar PR-activiteiten voor de Nederlandse markt ondergebracht bij Marketing PR bureau Linden & Barbosa. Naast het wereldwijd bekende merk Maxi-Cosi, voert het bedrijf merken als Quinny, Safety 1st en Hoppop.

Dorel Netherlands maakt deel uit van de Europese tak van de Juvenile Division van het Canadese beursgenoteerde bedrijf Dorel Inc. en behoort daarmee tot de wereldtop in de baby- en kinderartikelenbranche. Met het merk Maxi-Cosi is Dorel Europees leider op het gebied van in-car safety voor kinderen.

“We hebben gekozen voor Linden & Barbosa omdat in hun PR- campagnes merkstrategisch denken, een consument gerichte benadering en een effectief resultaat voorop staat. Dankzij hun persoonlijke contacten met de media weten zij wat journalisten, redacteuren, bloggers en andere influentials bezighoudt. Voor een innovatief bedrijf als Dorel was dat voor ons een vereiste”, aldus Vivan Peters, Marketing Communications Manager bij Dorel Netherlands.

www.maxi-cosi.com
www.lindenbarbosa.nl

Weergaven: 132

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden