Nederlands MediaNetwerk

In de juni-editie van Men’s Health, die op 12 mei verschijnt, staan voor het eerst QR codes, die direct verwijzen naar verschillende videoreportages als aanvulling op de artikelen in het grootste mannenblad ter wereld. Nieuw is dat je exclusief bij AKO, via de QR code in het schap, een preview van de inhoud op je mobiele telefoon kunt bekijken.

Lezers kunnen via hun smartphone videobeelden bekijken van de covershoot en modeserie waarvoor Willem II-voetballer Evgeniy Levchenko (33) poseerde. De stijlvolle sporter demonstreert via een clip achter de QR-code ook live zijn eigen, favoriete strandworkout.

In de nieuwe Men’s Health staat verder een uitgebreid interview met Hollywood-acteur Paul Walker uit de film Fast & Furious 5. Via de bijbehorende QR-code is het videoverslag van het interview te zien. Zelfs een Mail & Win is via de QR-code beschikbaar.

Marketing manager Michiel Verhaar van Men’s Health: ‘Met de AKO is een unieke samenwerking tot stand gekomen waarbij de bezoeker via een QR-code in het schap een korte video te zien krijgt met een preview van de highlights uit de nieuwe Men’s Health. Deze actie met QR-codes op de winkelvloer van AKO is nog nooit eerder vertoond!’

‘De Men’s Health-lezers zijn bovenmatig geïnteresseerd in een bewust leven, nieuwe technologiën, mode & grooming en gadgets,’ aldus hoofdredacteur Jan Peter Jansen. ‘Hij consumeert nieuws steeds vaker via de mobiele telefoon en iPad. Na het succes van onze in december gelanceerde iPad-versie willen we middels de QR-codes onze printversie nog interactiever maken. Juist onze bewuste, ambitieuze lezers willen we zo optimaal en snel mogelijk bedienen. In dat streven passen de QR-codes helemaal thuis.’

www.menshealth.nl

Weergaven: 158

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden