Nederlands MediaNetwerk


Door
Ruud de Langen. De
SBS zenders kwamen met een keurig verzorgd en gemaaid gazonnetje 2009 uit met een dikke 27% op de pegeltarget 20-49 jaar. Maar als er mollen in je gazon gaan zitten, dan kan je het dus wel vergeten.
John de Mol zorgt op vrijdag met het in Cannes
uberhete
TVOH voor een flinke hoop ellende op
SBS.
The Voice verpletterde het tegen
Moldavië ploeterende Oranje: 2,7 miljoen - 1,6 miljoen voor
RTL en
John. Zonder
kijkcijferkanon
Nigel de Jong trekt het nationale elftal toch een stuk minder kijkers.
Popstars van
SBS werd verjaagd van de vrijdag naar de maandag waar het gisteren 858.000 kijkers verzamelde. wel 150.000 meer dan de laatste vrijdag. Maar de miljoen haalde
Popstars niet. Toch nog even last in het laatste halfuur van de herhaling van
TVOH op
RTL4. (567.000 kijkers). Op zaterdag zorgt zus Linda ook voor een flinke kuil in het gras bij
SBS met 2,1 miljoen kijkers voor Ik Hou van Holland. Op de donderdag staan de kijkerstofzuigers
OhohCherso en
Expedition Robinson hun mannetje op
RTL5. Deze laatste zender is op zondag zelfs de allergrootste met 13,3 % aandeel dankzij
So You think You can Dance. De overweldigende uitslag van de week:
RTL 38,3%..!
SBS op 24,0% en
Publieke Omroep heeft het ook lastig met 23,5%. M'n gras!
www.tvformats.web-log.nl
Ruud de Langen is CEO van
Mindshare Lees van Ruud ook: -
The Voice overstemt Popstars -
Derksen FM -
Het gat van Nedeland -
Pieter -
SBS is de X-Factor kwijt -
MWG Congres - De toekomst van televisie -
Chrome
- Nog een keer uitleg voor John de Mol

Weergaven: 42

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden