Nederlands MediaNetwerk

mypassbook.nl lanceert eerste passbook coupon platform van Nederland


Vandaag is het passbook-initiatief mypassbook.nl gelanceerd. mypassbook.nl is het eerste consumentenplatform in Nederland waar alle passbook coupons op een plek te vinden zijn.  Het biedt passbook kortingen bij oa ANWB, Kijkshop, Hunkemöller, Scheer en Foppen,  Marlies Dekkers, maar ook lokale winkels zijn op mypassbook.nl te vinden. Bestaande Passbook kortingscoupons zijn hier ook vindbaar. mypassbook.nl is een gezamelijk initiatief van Mobile Strategy en Mobile Marketing Nederland.

Voor retailers biedt mypassbook.nl een handige service aan om eigen passbook coupons te ontwikkelen. Passbook coupons zijn niet alleen op mypassbook.nl te vinden, maar retailers kunnen deze ook gebruiken in hun (mobiele) website, app, Facebook fanpage, nieuwsbrief of andere reclame uitingen en het zelfs in hun loyalty programma integreren.

Met meer dan 1 miljoen potentiele gebruikers biedt mypassbook.nl een laagdrempelige manier om extra store traffic en omzet te genereren en de potentiele klant te bereiken op het device dat hij altijd bij zich heeft. Toekomstige mypassbook.nl features zijn oa de beschikbaarheid Android platform, push notificaties, een online dashboard voor retailers, NFC implementatie en loyalty programma integratie.

Nishant Dogra (Mobile Strategy): Steeds meer retailers en merken experimenteren met Passbook. Voor consumenten was er nog geen portal waar al deze coupons verzameld aangeboden werden. Mypassbook.nl is volledig geoptimaliseerd voor mobiel wat het zeer eenvoudig maakt om coupons toe te voegen aan Passbook. Voor retailers en merken bieden wij hiermee een goedkope en effectieve marketing tool om nieuwe klanten te bereiken maar vooral ook om loyale klanten te belonen wat uiteindelijk zal moeten leiden tot meer herhaal aankopen.”.

Richard Otto (Mobile Marketing Nederland): “In Nederland zijn er reeds tientallen mobiele kortingssites en apps te vinden. mypassbook.nl is echter het enige platform, waar de bedrijven zelf ook hun eigen kortingen op hun eigen kanalen, zoals nieuwsbrief en website kunnen gebruiken en ook de consument verzilverde kortingen op afstand kunnen worden aangepast (bijv. vergroten of verlengen van de kortingen). Hierdoor kunnen te kortingen optimaal door consument en retailer worden benut. Voor grotere retailketens bieden we ons platform en services  momenteel zelfs gratis aan.Hiermee willen we Apple’s passbook in Nederland neerzetten”.

Over Passbook

Alle iPhone’s met iOS versie 6 of hoger beschikken standaard over de Passbook APP. Het is een mobiele wallet om eenvoudig bioscoopkaarten, instapkaarten, kortingskaarten en klantenkaarten te bewaren op je iPhone. Door het haarscherpe retina-scherm kunnen scanners de barcodes, QR-codes zonder enige moeite lezen en herkennen. Passbook biedt dus eindeloze mogelijkheden. Passbook is Apple's manier om je mobieltje als een soort digitale  portemonnee te gebruiken.

 

Weergaven: 227

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anneli Rispens over So Me Mc en social media

Anneli Rispens is oprichter van So Me Mc, een managementconsultancy gericht op social media. Haar doelgroep zijn C-level executives met passie voor social media, die ook het bredere plaatje van het medium zien

[Startup Interview] Myron Leskiv, CEO, Atama.AI, Netherlands

Atama A.I is a Netherlands startup that develops Artificial Intelligence-based trading algorithms for financial markets informed by years of research and development. It uses over 170 technical indicators and trained and back-tested millions of times to predict where the markets will go.

[Interview] Sjoerd van der Meijden over de verbrede scope van [M]media

Sjoerd van der Meijden is Director Sales & Business Development bij [M]media, voorheen Mannenmedia. Waar het bedrijf zich eerst alleen op de doelgroep mannen richtte, is daar verandering in gekomen

[Interview] Sonja Barentsen over het festival Film by the Sea

Als eerste grote filmfestival sinds de uitbraak van het coronavirus start Film by the Sea vanaf 11 september 2020. We spraken met Sonja Barendse, hoofd communicatie bij Film by the Sea

[Interview] Georgette Schlick over Fremantle, drama maken in coronatijd en de functie van publiek

Georgette Schlick is CEO van tv-productiebedrijf Fremantle in Nederland en België. Ze vertelt onder meer over het maken van televisieshows in coronatijd en de rol van publiek bij de opnames

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Generatie Alpha dat zijn wij

Generatie Z is net meerderjarig geworden en in de VS zijn onderzoekers al de volgende generatie aan het analyseren: generatie Alfa. We waren toch bij de laatste letter van het Latijnse alfabet, laten we een doorstart maken met het Griekse

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: How to make a podcast

No need to explain the popularity of podcasts. Education becomes entertainment, anytime, anywhere, while you do something else. Actually, podcasts are nothing new, the first dates from 2004

[Column] Bob Goulooze: Ad hominem

Menigeen verbaast zich over de opkomst van het andere denken. Al enige jaren zien we een toename van mensen en groepen die zich afzetten tegen de gangbare gedachten over de wereld. Van platte aarde adepten en antivaxers tot klimaatontkenners en coronasceptici

Jeroen Verkroost: Influencers, Hugo de Jonge, Monies & meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Respect voor Famke

Ik kan me er heel veel bij voorstellen als je tot vorige week nog nooit van Famke Louise had gehoord. Een soort van Kim Kardashian-achtige roem is het. Waarbij veel mensen wel vaag een idee hebben dat ze je naam vaker gehoord hebben, maar geen idee over in welke context dat was

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden