Nederlands MediaNetwerk

Mystery shopping adverteerder start dit najaar exclusief bij Zanox

Zanox start in de maand september een affiliate programma voor een grote, nieuwe internationale fashion adverteerder. Als pseudoniem wordt de naam Z-Fashion gebruikt. Zanox, marktleider in Europa voor performance online advertising, is door de adverteerder verkozen tot exclusief netwerk voor zijn Nederlandse activiteiten. Het is voor het eerst in Nederland dat een adverteerder anoniem wordt geïntroduceerd bij affiliates. Zanox wil hier mee aantonen dat de juiste condities van een affiliate programma doorslaggevend zijn voor het succes ervan.

Z -Fashion, een internationale online retailer, heeft jarenlange ervaring met performance marketing en boekt in het buitenland grote resultaten met z'n affiliate programma. De bestellingen zullen gemiddeld rond de 110 euro liggen. Ook in Nederland verwacht de adverteerder succesvol te zijn. De up-to-date advertentiemiddelen, uitgebreide productgegevens en vele acties voor de consument dragen hieraan bij. Daarnaast kan de klant kiezen uit meer dan 30.000 producten, krijgt hij aantrekkelijke kortingen en ontvangt hij zijn bestellingen gratis thuis. Bovendien zijn ook de retourzendingen vrij van kosten.

Z-Fashion biedt met haar programma ook vele voordelen aan haar affiliates. Competitieve vergoedingen, snelle betalingen en dito goedkeuring van de verkopen. Zij kunnen zich voor de start van het programma al aanmelden en ontvangen de eerste maand een hogere commissie. Tijdens de voorbereidingen worden ze op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen. Een selecte groep krijgt het verzoek speciale promoties te verzorgen.

Voor de lancering van Z-Fashion heeft Zanox een eigen logo en speciale landingspagina ontwikkeld om publishers in te lichten over het programma. Daarnaast zet Zanox social media in voor de promotie. Zanox biedt hiermee de adverteerder de mogelijkheid zichzelf snel te introduceren en het succes te versnellen.

"Het is voor het eerst in Nederland dat Zanox een adverteerder anoniem laat starten", licht algemeen directeur, Roger Kenbeek, toe. "Wij willen daarmee aantonen dat de kwaliteit en de juiste condities van een affiliate programma doorslaggevend zijn voor het succes en niet zozeer alleen de merknaam. Deze adverteerder voldoet aan alle voorwaarden om uit te kunnen groeien tot marktleider binnen het segment. Wij zijn erg verheugd dat wij onze publishers deze nieuwe speler kunnen aanbieden."

De Zanox-groep, bestaande uit Digital Window/Buy.at in de UK en Zanox Europa, is marktleider op het gebied van affiliate marketing. "Zanox is het beste shoppingnetwerk van Nederland”, vindt Kenbeek. “Diverse grote kleding- en winkelmerken maken gebruik van onze marketingdiensten om meer sales te genereren in hun webshops."

www.zanox.com

Weergaven: 44

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden