Nederlands MediaNetwerk

Nationale Nederlanden webinars genomineerd voor B2B Marketing & Communicatie Award 2011

Nationale Nederlanden is genomineerd voor de B2B Marketing & Communicatie Award 2011. Quadia Web TV heeft in 2010 een serie webinars gerealiseerd voor Nationale Nederlanden. Deze serie is genomineerd voor de Award die tijdens het B2B Marketing Forum op 15 maart aanstaande wordt uitgereikt.

De webinarreeks was gericht op Nederlandse ondernemers en behandelde enkele voor hen belangrijke en actuele thema's zoals de verhoging van de AOW leeftijd, ziekteverzuim en bedrijfsdiefstal. De onderwerpen werden tijdens een live uitzending besproken met experts op deze thema's. De kijkers konden hun mening geven via stellingen en vragen stellen aan de experts. De webinarreeks is genomineerd omdat deze voldoet aan de gestelde criteria waarbij vooral zaken als SMART targets en onderscheidend vermogen van belang zijn.

 

Lees meer

Weergaven: 8

Tags: 'Blue, 'Ronnie, 'Web, Overgoor', Quadia, Shots', TV'

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Communicatienieuws

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Rob Stravers - Het praktisch nut van een polstelefoon

Precies 100 jaar geleden, bij het uitbreken van de Eerste Wereldoorlog, begon het polshorloge aan zijn opmars. Niet lang daarna werd het een massaproduct. Voor 1914 droegen mensen die zich een horloge konden permitteren het uurwerk in hun

Lees meer...

Saskia de Bruijn - 5 tips én voorbeelden voor een goede pre-roll

De afgelopen weken heb ik flink wat adverteerders gesproken over hun online advertentieplannen de komende tijd. En vrijwel allemaal zijn ze bezig met online video of pre-rolls. Logisch, want het is een goede manier om specifieke doelgroepen

Lees meer...

Esther Overmars - De folder die geen folder is

Iedere week verdwijnt een paar kilo ongelezen folders op de oud papierstapel in mijn bergruimte. Kennelijk wijk ik af van de massa, want 97% van Nederland leest wel folders en besteedt daar gemiddeld 17(!) minuten aan, aldus

Lees meer...

Ruud van der Zee - De consument zoekt naar content, steeds minder naar kanalen

In het tijdperk van The mobile of Everything moet content niet alleen beschikbaar zijn op elk gewenst moment en plek, maar ook op elke smartphone en screen waar de consument gebruik van maakt. Dat geldt al

Lees meer...

Andrew Groeneveld - Daar is ie weer: Hilversum is te links

Net op het moment dat Hilversum onderweg is naar de camping, stookt Mathieu Weggeman, lid van de Raad voor Cultuur, het vuurtje weer eens op. De kabinetsadviseur, zo meldt de Volkskrant,

Lees meer...


Badge

Bezig met laden...

© 2014   Gemaakt door Bas Vlugt.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden