Nederlands MediaNetwerk

Op 2 september is de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en San Marino live te zien bij Veronica. Als gloednieuwe aanvoerder van de FIFA-wereldranglijst treft Oranje uitgerekend het team dat laatste staat op de FIFA-lijst, San Marino. Het Nederlands elftal gaat in Eindhoven dan ook op jacht naar punten én veel doelpunten, om zo hun eerste plaats op de wereldranglijst en in de poule te verstevigen. Presentator Jan Joost van Gangelen ontvangt Marco van Basten en Ruud Gullit in de studio, waarmee hij de wedstrijd bespreekt. Hans Kraay jr. interviewt de Oranje-spelers langs de lijn. Nederland – San Marino is vanaf 19.50 uur live te zien.

Het Nederlands elftal staat na zes wedstrijden met de volle achttien punten bovenaan in groep E. San Marino behaalde in zeven kwalificatieduels nog geen enkel punt en wist eveneens geen enkel doelpunt te maken. Oranje gaat aanstaande vrijdag voor een ruime winst op San Marino. In de uitwedstrijd werd het eerder 5-0 in het voordeel van het Nederlands elftal. Arjen Robben, Nigel de Jong, Rafael van der Vaart en Ibrahim Afellay zijn wegens blessures niet inzetbaar voor het duel. Daarom heeft bondscoach Bert van Marwijk Stijn Schaars toegevoegd aan de Oranje-selectie. Ook heeft Van Marwijk contact gezocht met Theo Janssen, maar hij zou wegens knieklachten niet beschikbaar zijn.

Op 1 september brengt Veronica De Dag voor Oranje waarin de EK-kwalificatiewedstrijd tussen Nederland en San Marino centraal staat. Johnny de Mol maakt zijn opwachting in deze uitzending van De Dag voor Oranje. Hij vangt de spelers op wanneer zij arriveren in het trainingskamp en spreekt onder andere met Wesley Sneijder, Dirk Kuyt, John Heitinga en Klaas Jan Huntelaar. Hans Kraay jr. spreekt openhartig met de linksback van het Nederlands elftal, Erik Pieters. Daarnaast heeft hij een exclusief interview met bondscoach Bert van Marwijk. De Dag voor Oranje is om 22.35 uur te zien bij Veronica.

www.veronicatv.nl/voetbal

 

Weergaven: 2417

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden