Nederlands MediaNetwerk

Nedstat publiceert resultaten nieuw online engagement studie

Nedstat kondigt de publicatie aan van A No-Excuses Approach to Measure Engagement in the Digital World, een whitepaper geschreven door Eric T. Peterson van Web Analytics Demystified.

Het whitepaper presenteert een praktische benadering voor het meten van online engagement en gaat in op best practices van belangrijke klanten van Nedstat uit verschillende sectoren, zoals retail, media, de reisbranche en de overheid.

Het eenvoudig te begrijpen framework en de actiegerichte handleiding in de studie geven online marketeers de mogelijkheid om een begin te maken met het meten van engagement, vooral wanneer de standaard performance metrics niet van toepassing zijn. De bevindingen laten zien dat elk inzicht in het gedrag en de voorkeuren van engaged visitors de online ervaring aanzienlijk verbeterd. Dit creëert waarde voor zowel de organisatie als de klant.

“Voor de meeste van onze klanten kan online succes niet direct uitgedrukt worden in termen van conversie ratio of online omzet. 'Hun performance indicator is engagement', aldus Michiel Berger, SVP Digital Business Analytics Innovation bij Nedstat. “Onze oplossing biedt een eenvoudige manier om een engagement profiel te maken voor elke bezoeker. Dit kan gebruikt worden om te bepalen welke content en marketing kanalen leiden tot lange termijn relaties”.

“Bij Web Analytics Demystified hebben we lang gestreefd naar nieuwe succesmetingen die waarde toevoegen aan de bestaande digitale metingen van onze klanten”, zegt Eric T. Peterson, auteur en consultant bij Web Analytics Demystified, Inc., wereldwijd leidend op het gebied van strategic digital measurement consultancy. “Engagement vindt vooral weerklank bij online marketeers en eigenaren van bedrijven. We spreken dan ook onze dank en waardering uit voor de bekwaamheid van Nedstat op dit gebied en voor het feit dat zij hun klanten de mogelijkheid geven om zich te ontwikkelen en vorderingen te maken op het gebied van web analytics”.

Een overzicht van het whitepaper zal op 6 oktober worden gepresenteerd door Eric T. Peterson tijdens een live webcast. Deelname is gratis en voor iedereen toegankelijk. Het downloaden van het whitepaper en het registreren voor de webcast kan via nedstat.nl/engagement-meten.

www.nedstat.nl
www.nedstat.nl/engagement-meten
www.webanalyticsdemystified.com

Weergaven: 36

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden