Nederlands MediaNetwerk

Net5 luidt het nieuwe jaar in met een dubbele aflevering van Rizolli & Isles. In deze aangrijpende en spannende crimeserie draait het om detective Jane Rizolli en forensisch onderzoeker
Maura Isles. De twee stoere en sexy vrouwen krijgen te maken met de meest beruchte criminelen van Boston. Zo komt Jane in de eerste aflevering oog in oog te staan met een seriemoordenaar die het op haar gemunt heeft…Rizolli & Isles is vanaf 1 januari elke week om 20.30 uur te zien en vormt vanaf 8 januari samen met nieuwe afleveringen van
The Good Wife (21.30 uur) de nieuwe zaterdagavond. Jane Rizolli (
Angie Harmon) en Maura Isles (
Sasha Alexander) verschillen als dag en nacht, maar vullen elkaar naadloos aan en zijn bovendien goede vriendinnen. Jane is de enige vrouwelijke detective binnen de afdeling moordzaken van Boston. Ze is keihard, maar letterlijk getekend door een voorval met de beruchte crimineel Charles Hoyt die zijn obsessie voor Jane maar niet los lijkt te kunnen laten… Maura voelt zich als forensisch onderzoeker vaak prettiger tussen de doden dan tussen de levenden, maar gaat altijd wel uiterst stijlvol gekleed. Ze heeft de eigenschap om iedereen over te analyseren, inclusief de mannen die ze date. Samen krijgen de twee tegenpolen en vriendinnen het voor elkaar om de meest gecompliceerde misdaadzaken van Boston op te lossen. Aflevering 1 januari om 20.30 uur:
See One, Do One, Teach One Jane en Maura doen onderzoek naar de brute moord op een rijk echtpaar. Het lijkt sterk op het werk van een bekende seriemoordenaar die ooit geprobeerd heeft Jane te vermoorden en nu in de gevangenis zit. De vrouwen moeten erachter komen of hij een handlanger heeft. Aflevering 1 januari om 21.30 uur:
Boston Strangler Redux De spanningen lopen hoog op wanneer het team onderzoek doet naar een zaak die erg veel weg heeft van een eerdere zaak. Ondertussen botst Jane met haar nieuwe baas en komt Maura in de problemen doordat ze iedereen probeert te analyseren. Rizolli & Isles is gebaseerd op de boekenreeks van bestsellerauteur
Tess Gerritsen. In de Verenigde Staten is de serie goed ontvangen. Vrijwel direct na de start van het eerste seizoen werd besloten een tweede seizoen uit te gaan zenden.
www.net5.nl

Weergaven: 70

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): De nieuwe generatie spelcomputers is een tikkeltje ouderwets

Wie gisteravond in de buurt was van de ADAM Toren moet gedacht hebben dat het GLOW-festival verhuisd was naar Amsterdam. Vanaf het gebouw werd een blauwe lichtshow de lucht ingeschoten. Dit was dé marketingstunt van Sony om de lancering van PlayStation5 te vieren

Jeroen Verkroost: MH17, Vloggers, Amazon, Microsoft en Google en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden