Nederlands MediaNetwerk

De nieuwe dinsdagavond van Veronica is gisteren fantastisch van start gegaan. Op het hoogtepunt zagen nagenoeg 700.000 kijkers de nieuwe Nederlandse reality Undercover Boss bij de zender in première gaan, wat zorgde voor een uitzonderlijk hoog marktaandeel van 21,7% in de Veronica-doelgroep Mannen 20-34. Ook het nieuwe seizoen van Waar is de Mol? blijkt weer een regelrechte hit. Gemiddeld 478.000 -en op het hoogtepunt 645.000- kijkers zagen hoe Johnny de Mol met Patty Brard afreisde naar West-Papoea om daar voor het eerst voet te zetten op haar geboortegrond.

In de eerste aflevering van het nieuwe realityprogramma Undercover Boss verruilde Dennis Gähler, directeur van beveiligingsbedrijf Securitas, een week lang zijn directiestoel in voor een plek op de werkvloer om erachter te komen wat er zich allemaal afspeelt in zijn bedrijf. Dat reality werkt op Veronica, bewijst de geweldige start van de nieuwe dinsdagavond, want Undercover Boss trok gemiddeld 506.000 kijkers. Met een marktaandeel van 21.7% in de voor Veronica belangrijke doelgroep Mannen 20-34 jaar en een hoogtepunt van nagenoeg 700.000 kijkers kan geconcludeerd worden dat de start van dit nieuwe realityprogramma op Veronica uiterst succesvol is.

Dat de kijker nog lang niet is uitgekeken op Waar is de Mol?, bewijst de geweldige seizoenstart gisteravond. In deze aflevering reisde Johnny de Mol samen met Patty Brard af naar West-Papoea. Hier is de presentatrice geboren, maar al 45 jaar niet meer geweest. Op het hoogtepunt van deze aflevering zagen 645.000 kijkers hoe Johnny en Patty indrukwekkende momenten beleefden in haar oude huis, een bezoek brachten aan de kerk waar haar broertje gedoopt werd en bleven slapen bij een traditionele Papoeastam. De aflevering zorgde voor een marktaandeel van 14,0% in de doelgroep Mannen 20 - 34 jaar.

www.veronica.nl

Weergaven: 41

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden