De nieuwe dinsdagavond van Veronica is gisteren fantastisch van start gegaan. Op het hoogtepunt zagen nagenoeg
700.000 kijkers de nieuwe Nederlandse reality
Undercover Boss bij de zender in première gaan, wat zorgde voor een uitzonderlijk hoog marktaandeel van 21,7% in de Veronica-doelgroep Mannen 20-34. Ook het nieuwe seizoen van
Waar is de Mol? blijkt weer een regelrechte hit. Gemiddeld 478.000 -en op het hoogtepunt 645.000- kijkers zagen hoe Johnny de Mol met Patty Brard afreisde naar West-Papoea om daar voor het eerst voet te zetten op haar geboortegrond.
In de eerste aflevering van het nieuwe realityprogramma Undercover Boss verruilde
Dennis Gähler, directeur van beveiligingsbedrijf
Securitas, een week lang zijn directiestoel in voor een plek op de werkvloer om erachter te komen wat er zich allemaal afspeelt in zijn bedrijf. Dat reality werkt op Veronica, bewijst de geweldige start van de nieuwe dinsdagavond, want Undercover Boss trok gemiddeld 506.000 kijkers. Met een marktaandeel van 21.7% in de voor Veronica belangrijke doelgroep Mannen 20-34 jaar en een hoogtepunt van nagenoeg 700.000 kijkers kan geconcludeerd worden dat de start van dit nieuwe realityprogramma op Veronica uiterst succesvol is.
Dat de kijker nog lang niet is uitgekeken op Waar is de Mol?, bewijst de geweldige seizoenstart gisteravond. In deze aflevering reisde
Johnny de Mol samen met
Patty Brard af naar West-Papoea. Hier is de presentatrice geboren, maar al 45 jaar niet meer geweest. Op het hoogtepunt van deze aflevering zagen 645.000 kijkers hoe Johnny en Patty indrukwekkende momenten beleefden in haar oude huis, een bezoek brachten aan de kerk waar haar broertje gedoopt werd en bleven slapen bij een traditionele Papoeastam. De aflevering zorgde voor een marktaandeel van 14,0% in de doelgroep Mannen 20 - 34 jaar.
www.veronica.nl
Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!
Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk