Nederlands MediaNetwerk

Uit de nieuwsbrief van Retriever. Vanaf januari verschijnt het eerste nummer van
SMART magazine van
Smart Media Publishing Holland. Dit nieuwe lifestylemagazine bevat interviews en reportages en behandelt onderwerpen over mode, verzorging, wonen, recepten en kunst&cultuur. Het magazine wordt iedere 3e vrijdag van de maand bij nrc next toegevoegd en heeft een oplage van 87.179 exemplaren. Het tarief voor 1/1 FC is 13.911 euro. Op 2 november is het eerste nummer verschenen van
Nostalgie Magazine van
Uitgeverij FC Klap. Nostalgie Magazine vloeit voort uit een samenwerking met tv-zender NostalgieNet. Dit themakanaal brengt het beste uit de jaren vijftig tot en met tachtig weer tot leven. Nostalgie Magazine verschijnt 4x per jaar in een oplage van 50.000 exemplaren. Het tarief voor 1/1 FC is 2275 euro. In oktober is door
Soul Media UP/DOWN mountainbike magazine gelanceerd. Dit blad brengt de beleving van mountainbiken bij haar lezers thuis en richt zich op mountainbikers die voor hun plezier rijden. UP/DOWN mountainbike magazine verschijnt 4x per jaar in een oplage van 10.000 exemplaren. Het tarief voor 1/FC is 2190 euro. In november is het eerste nummer verschenen van
Cook&Co magazine van kookwinkel keten
Cook&Co. In dit sponsored magazine komen alle facetten van koken aan bod. Cook&Co verschijnt 2x per jaar in een oplage van 40.000 exemplaren. Het tarief voor 1/1 FC is 2995 euro.
Jong Management lanceert op 12 januari het magazine
GROW. Deze glossy-uitgave van de vereniging voor jonge werkgevers, gelieerd aan
VNO-NCW is bedoeld voor ondernemers, bestuurders en managers tot 40 jaar. De rode draad in het blad is het thema
zakelijk en persoonlijk groeien wat tot uiting komt in verschillende artikelen waar lifestyle & business elkaar ontmoeten. GROW verschijnt 2x per jaar in een oplage van 3000 exemplaren. Het tarief voor 1/1 FC isde eerste uitgave 495 euro.
Typische Uitgaven heeft in november een nieuw regionaal ondernemersmagazine gelanceerd met de naam
Typisch Inzake. Dit magazine verschijnt in 3 regio’s.
Typisch Inzake Almelo verschijnt 6x per jaar in een oplage van 3500 exemplaren, het tarief voor 1/1 FC is 1100 euro.
Typisch Inzake Enschede verschijnt 6x per jaar in een oplage van 6700 exemplaren, het tarief voor 1/1 FC is 1200 euro.
Typisch Inzake Hengelo verschijnt 6x per jaar in een oplage van 4000 exemplaren, het tarief voor 1/1 FC is 1100 euro.
MyLocker en
Summer Media Group hebben in september een samplenetwerk bij grootschalige events gelanceerd. De samples worden verspreid via de kluisjes die de bezoekers gebruiken om hun spullen tijdens het event in op te bergen. De tarieven voor sampling zijn afhankelijk van een aantal factoren waaronder; het aantal samples per locker en het samplen van een flyer/brochure of een product. In
Retriever kunt u meer informatie hierover terugvinden. In november is de lokale weekkrant
Vechtdal Centraal gelanceerd door
SallandCentraal. De oplage is 18.900 exemplaren en de kosten voor 1/1 FC zijn 795 euro.
Retriever is een mediadatabase voor professionals met advertentie- en redactiegegevens van alle Nederlandse media.
www.retriever.nl

Weergaven: 67

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden