Nederlands MediaNetwerk

'Nieuwe' reclame professor degradeert reclamemakers tot 'hippe bril dragers'!

Hoogleraar Bob Fennis stelt in de Volkskrant dat "reclame een veel grotere invloed heeft dan we altijd dachten". Om vervolgens geen spaan heel te laten van reclamemakers. Op een suggestieve vraag/stelling van interviewer Paul Onkenhout "Er wordt heel veel rotzooi gemaakt door reclamemakers" antwoord Fennis doodleuk "Ja, slecht hè".

En in het ons eigen Adformatie was Fennis ook al niet mals met "Creatieven op niveau AIDA".

Vreemd genoeg leveren dit soort teksten van de zojuist benoemde hoogleraar "consumentengedrag" geen noemenswaardige reactie op uit de reclamewereld.

Luister naar podcasts, lees het Volkskrant artikel en wat ik er zo al van vind hier, of op

http://alleswereld.blogspot.com/2010/07/nutty-reclame-professor.html

Is er iemand anders die hier een menig over heeft? Of is iedereen echt diep onder de indruk?

Weergaven: 195

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden