Nederlands MediaNetwerk

NR6, bureau voor interactieve marketing, treedt toe tot de LECTRIC Groep. Met de komst van NR6 bouwt de
LECTRIC Groep verder aan haar ‘powerhouse’ van elkaar aanvullende en versterkende internetondernemingen. Voor opdrachtgevers ontstaat zo een aantrekkelijke, efficiënte one stop shop voor alle internetvragen.

“Het idee voor onze samenwerking ontstond ruim een half jaar geleden”, zegt Paul Arts, directeur van NR6. “NR6 is ervan overtuigd dat we onze ambities nog beter realiseren door ons aan te sluiten bij de LECTRIC Groep. En voor de LECTRIC Groep vullen we een van de gewenste disciplines in: internetstrategie. Zo bieden we elkaar duidelijke toegevoegde waarde.” Jan Hein Schouten, CEO van de LECTRIC Groep, is verguld met de aansluiting van NR6. “Strategie staat meer en meer op de agenda van organisaties die internet als primair kanaal willen inzetten”, signaleert hij. “Wij hadden die competentie wel in ons aanbod, maar te fragmentarisch. Een professioneel en competent strategisch bureau als NR6 is dan ook een waardevolle, structurele verrijking voor onze propositie. Bovendien past NR6 ook qua cultuur heel goed bij de LECTRIC Groep. Ik verwacht dan ook veel van de kruisbestuiving met de andere bedrijven in onze groep.” Bundeling van expertise Met de komst van NR6 ontstaat een groep van internetondernemingen met een kleine 200 medewerkers en vier vestigingen in Nederland, en vestigingen in Minsk (Wit-Rusland) en Beijing (China). Aan de bouw van dit internetpowerhouse ligt een duidelijke, klantgerichte strategie ten grondslag. Voor opdrachtgevers biedt deze benadering veel mogelijkheden, want elke internetvraag kan snel, goed en gemakkelijk worden beantwoord. LECTRIC Groep bundelt expertise op het gebied van strategie, creatie, usability, zoekmachinemarketing en e-mailmarketing. En biedt bovendien de meest uitgebreide en stevige internetopleidingen. Ten slotte kan de groep ook tijdelijke capaciteitsproblemen oplossen, door haar grote poule van interim-internetprofessionals.
Zelfstandig opereren De LECTRIC Groep verwerft met ingang van 1 januari 2009 een meerderheidsbelang in NR6. De overige aandelen blijven in handen van Creative Director Roel ter Voort en Managing Director Paul Arts van NR6. NR6 zal volledig zelfstandig blijven opereren binnen de groep, onder leiding van het huidige management.
Over NR6NR6 ondersteunt organisaties met kennis en ervaring op het gebied van interactieve marketing, vanuit een geïntegreerde marketingvisie. Strategie, Creatie en Realisatie bij één bureau. Pragmatisch en gericht op resultaat. Niet uniek, wel bijzonder. NR6 is de vaste internetpartner van o.a. Beemsterkaas, FunktieMediair, Kneipp, Stedentrips, Hotelspecials, Televizier, Trimbos instituut en Oerbrood.
Over de LECTRIC Groep De LECTRIC Groep, opgericht in 1997, groeide in ruim 10 jaar uit tot een krachtig internetpowerhouse. Met circa 200 medewerkers, verdeeld over zes vooraanstaande internetbedrijven. Door de samenstelling van de LECTRIC Groep blijven de bedrijven geconcentreerd op hun specifieke speelveld, maar kunnen klantvragen door samenwerking ook vanuit een breder perspectief worden gerealiseerd. Naast NR6 behoren
LECTRIC Internetoplossingen (Colours) ,
Yourzine,
LECTRIC Internetopleidingen,
SearchResult,
Someone en
Permission tot de LECTRIC Groep.

Weergaven: 108

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Katie Blair (Xandr): Dankzij onze openheid kunnen uitgevers onbeperkt transacties afwikkelen met kopers

DPG Media heeft een samenwerking aangekondigd met Xandr, een advertentieplatform van AT&T. Wat doet dit bedrijf precies? We spreken met Katie Blair, directeur van Xandr in Noord-Europa.

[DeInfluencer50] Monique Smit: Ik post over herkenbare dingen die ik meemaak als jonge moeder

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we Monique Smit.

[Interview] Shantia Farshidzad: Data-analyse helpt de motieven van de klant te doorgronden

Shantia Farshidzad is partner bij het in data-analyse gespecialiseerde bedrijf 4orange. We spreken hem over optimaliseren van de relatie met de eindklant en weten wat hem beweegt

[DeInfluencer50] Jill van Dooren: Ook dit jaar maak ik een vlogmas

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari spreken we met Jill van Dooren. Ze was zondag 8 november ook te zien in First Dates Specials

[DeInfluencer50] Julia Mekkes: Ik zou wel een eigen kleding- of tassenlijn willen opzetten

In de aanloop naar de bekendmaking van DeInfluencer50 2021 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met influencer die zijn genomineerd voor deze lijst. Vandaag spreken we met Julia Mekkes

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Over Obama's angst, Anti-Black Friday en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Fotokracht

“Een boek zegt meer dan duizend woorden”, hoorde ik een bekende cabaretier eens zeggen. “Da’s logisch”, zou een bekende voetballer hebben gezegd. De originele uitspraak heeft betrekking op een foto

[Column] Paola Cassone: Culturele misser: de Duitse spot over corona

Vorig week zat mijn mailbox vol met lovende artikelen over de recente coronacampagne van de Duitse overheid; een drietal televisiespotjes (of online video’s) met de hashtag #besondereHelden

[Column] Jennifer Feaster: Micro-influencers versus macro-influencers

Influencermarketing is een zinvolle investering voor merken gebleken: in een recente Twitter-enquête zei 49 procent van de respondenten dat ze vertrouwen op aanbevelingen van influencers bij het doen van aankopen

Jeroen Verkroost: Over John de Mol, Amazon, Xbox, Playstation en meer

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden