Nederlands MediaNetwerk

Voor de campagne Nuon Huisbeveiliging gebruiken Nuon en Isobar een nieuwe manier van adverteren via de Out of Office e-mailboodschap van vakantievierend Nederland. Daarmee is Nuon de eerste adverteerder die gebruik maakt van dit nieuwe kanaal.

Wie in zijn Out of Office de tekst “Heerlijk ontspannen op vakantie dankzij een goed beveiligd huis?”opneemt, maakt kans om zijn vakantiebudget terug te winnen. Ontvangers van de Out of Office linken vanuit de boodschap op hun beurt naar de actiewebsite www.outofofficeweken.nl. Daar is productinformatie te vinden en kan men zelf ook deelnemen aan de actie.

Nuon en Isobar hebben gekozen voor deze innovatieve inzet door het enorme bereik van Out of Office boodschappen en de directe link tussen boodschap en product. Daarbij is de actie sympathiek en komt de boodschap niet van Nuon, maar van de Out of Office afzender. Naast Out of Office wordt ook display ingezet. De campagne Nuon Huisbeveiliging loopt van 14 juni t/m 31 augustus.

De inzet van Out of Office is de tweede innovatie van Nuon en Isobar in korte tijd. Eerder werd de eerste re-tweetbanner van Nederland ontwikkeld.

Isobar is in 2003 opgericht door Aegis Media om te anticiperen op het snel veranderende communicatielandschap. Inmiddels is Isobar uitgegroeid tot één van de toonaangevende digitale marketingnetwerken van Nederland dat alle disciplines bestrijkt en op elkaar afstemt. Op die manier kan Isobar een full-service oplossing bieden voor elk vraagstuk op het gebied van online media en advertising. Isobar biedt haar unieke full service dienstverlening aan, van strategie, concept en creatie, tot mediaplanning en plaatsing voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Nuon, Grolsch, Heinz, Pernod Ricard, Lotto en Tele2.

www.isobar.nl
www.outofofficeweken.nl

Weergaven: 65

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden