Nederlands MediaNetwerk

De website Offertes.nl is officieel van start gegaan. Offertes.nl brengt vraag en aanbod eenvoudig samen ongeacht of het gaat om een dienst of product.Was het tot op heden zo dat andere websites zich voornamelijk richten op klussen in en om het huis, Offertes.nl voorziet in het samenbrengen van nagenoeg de gehele markt van vraag en aanbod binnen circa 250 categorieën.

De site voorziet in de behoefte van particulieren en bedrijven welke een passende offerte zoeken voor een product of dienst. Aangesloten bedrijven kunnen op de aanvragen, die geplaatst zijn door particulieren of bedrijven, reageren en een gepaste offerte uitbrengen.

Aanvragers plaatsen gratis en binnen enkele minuten hun aanvraag. Aangesloten bedrijven, actief binnen de categorie van de aanvraag, worden per e-mail op de hoogte gebracht van deze aanvraag en kunnen vervolgens vragen stellen of een offerte uitbrengen.

De website is een efficiënte schakel tussen twee partijen, die voornamelijk veel tijd en geld bespaart. In een paar simpele stappen bereikt de aanvrager meerdere bedrijven en ontvangt hij doorgaans meerdere offertes. Daarnaast verhoogt Offertes.nl de transparantie voor de aanvragers door geplaatste referenties en openbare bedrijfsprofielen. Tevens kunnen de ontvangen offertes eenvoudig met elkaar worden vergeleken op de website.

Voor bedrijven is het grote voordeel de kans op een nieuwe klant welke het bedrijf normaal gesproken niet zou hebben bereikt. Ook worden er kosten bespaard voor onder andere marketing en acquisitie.

"Het concept heeft zich al ruimschoots bewezen maar is nog nooit op deze schaal aangepakt. Wij verwachten de komende tijd vele bedrijven te kunnen aansluiten en een toename van het aantal aanvragen door particulieren en bedrijven," aldus Patrick Kolker, mede-oprichter en eigenaar van Offertes.nl.

In de aanloop naar de lancering is er veel gebruik gemaakt van social media. Zo volgen er via Twitter inmiddels ca. 1200 MKB'ers en ZZP'ers de dagelijkse updates van Offertes.nl. Ook de voorinschrijving voor bedrijven wierp haar vruchten af, vele bedrijven registreerden zich reeds in deze fase.

www.offertes.nl

Weergaven: 45

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden

Het zijn avontuurlijke jaren geweest voor MPG Group. CEO Dolly van den Akker vertelt over de afgelopen 14 maanden en kijkt vooruit naar 202

[Interview] Paul Römer | Talpa Network: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit

Net als andere media-exploitanten heeft Talpa Network een jaar achter de rug vol dynamiek. Een reorganisatie betekende dat een aantal mensen het bedrijf heeft moeten verlaten. De coronacrisis maakte het vak van programmamaker er niet makkelijker op, maar leidde ook tot ongekende innovatie

[Interview] Patrick van Hooy: 2021 is het jaar waarin we Value Zipper Digital op de kaart gaan zetten

Wow Patrick, twéé keer Value Zipper in de top 3 van het Adformatie Kerstrapport. Wat een weelde! Nummer 1 in online en nummer 1 in print... dat is nog eens het jaar afsluiten met een hoogtepunt!

[Interview] David Hanemaayer kijkt uit naar 100 jaar Tuschinski in 2021

Pathé Tuschinski is uitgeroepen tot mooiste klassieke filmtheater van Europa, het midden-Oosten en Afrika. 2020 was een bijzonder jaar voor het bijna 100-jarige bekendste Amsterdamse filmtheater. We spraken met David Hanemaayer, theatermanager Pathé Tuschinski Amsterdam

[Interview] Jeroen Koopman | NewBe: Vanaf dag één van de lockdown kozen we voor een creatief optimistische blik

In aanloop naar de bekendmaking van DeProducenten50 op 18 februari, publiceren wij een aantal interviews met producenten. Vandaag spreken we Jeroen Koopman, oprichter en eigenaar van NewBe

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Wie is de baas over social media? Waarom keken we niet meer tv? Waarom bestorm je het Capitool?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Jeroen Verkroost: Reuters Trends, Substack-impact, het probleem van de Autoriteit Persoonsgegevens

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Bob Goulooze: Voorspellen

Aan het begin van deze eeuw moest ik een nieuwjaarskaart bedenken voor het bedrijf waar ik aan het communicatie roer stond. De kaart, een fraai vuurwerk in de kleur van het bedrijf, met daaroverheen een quote van de Britse filosoof Francis Bacon

[Column] Henri Lessing: Waarom we denken dat YouTube de nummer één zal worden op het gebied van muziekstreaming

YouTube is altijd een integraal onderdeel geweest van de muziekbusiness. Het platform tilt de concurrentiestrijd rond het streamen van muziek echter naar een hoger niveau en probeert een uniek muziekuniversum op te bouwen waar concurrenten als Spotify en Apple Music geen deel van kunnen uitmaken

[Column] Paola Cassone: Imagine

Veertig jaar geleden, op 8 december 1980, is John Lennon door een ex-fan vermoord. Zijn culturele bijdrage aan onze maatschappij is volgens mij enorm, maar ik ben een hardcore fan en daardoor ben ik bevooroordeeld

Badge

Bezig met laden...

© 2021   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden