Nederlands MediaNetwerk

OMG/Urbanology is gestart met de uitvoering van een social media campagne rondom de
Rimmel Lash Accelerator. Deze nieuwe mascara met wimpergroeicomplex, laat je wimpers direct tot 80% langer lijken, en na 30 dagen maar liefst tot 117% langer lijken. Het product wordt onder de aandacht gebracht in een video waarin het vooraf beleven van een te winnen droomweekend Londen voor 4 vriendinnen centraal staat. De campagne start medio oktober op
www.accelerateyourdream.nl. OMG/Urbanology is een intereactive agency met de focus op social media. Het bereiken, maar vooral betrekken van de doelgroep bij het merk staat centraal. In plaats van zenden alleen, gelooft OMG/Urbanology sterk in interactie tussen merk en doelgroep, waardoor een (h)echte relatie ontstaat. OMG/Urbanology is onderdeel van de Online Marketing Group en werkt voor ondermeer Gottmer Uitgevers, Van Gilse, Universal Music, Discovery Channel en Spa Zuiver.
Rimmel London is een van ’s werelds oudste, maar bekendste cosmeticamerken. Haar unieke London-look wordt vertegenwoordigd in meer dan veertig landen wereldwijd. Het uitgebreide assortiment make-up en huidverzorgingsproducten wordt constant up-to-date gehouden door de London-look te vertalen in nieuwe kleuren, producten, verpakkingen en reclame.
www.accelerateyourdream.nl www.urbanology.nl www.rimmellondon.com

Weergaven: 175

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns


Badge

Bezig met laden...

© 2024   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden