Nederlands MediaNetwerk

Paul Molenaar over het MWG Congres over leiderschap

De voorbereidingen voor het
MWG Congres, dat op 11 februari wordt gehouden, zijn in volle gang. Het Nederlands MediaNetwerk sprak met
Paul Molenaar, voorzitter van de congrescommissie,
Voordat we het congres doen eerst even dit: Je bent een tijdje van de radar geweest en nu weer terug met BNS. Hoe gaat het met je en wat is BNS? 'BNS staat voor
Bid Now Solutions en is alleen maar de naam van de BV. De activiteiten die vanuit de BV worden ondernomen zijn wellicht interessanter. Zoals een innovatief veilingconcept, mobiele informatiediensten en nieuwsproducten. Deze zullen we in binnen- en buitenland tot een succes proberen te maken.'
Geen Lef, Geen Lof lijkt me een nogal goed thema. Mag je het thema als voozitter zelf verzinnen of wordt het je door de MWG opgedrongen? Vertel alles! 'De congrescommissie heeft het verzonnen en het lag eerlijk gezegd nogal voor de hand in deze tijd. We negeren niet de problemen die er in de markt zijn, maar proberen tegelijkertijd leiders aan het woord te laten die door de dips heen kunnen kijken. Media zitten in de hoek waar de klappen vallen en alle betrokken partijen, exploitanten, maar ook bureau's en adverteerders maken spannende tijden door. Waardoor laat je je dan gidsen? Is dat korte termijn winst of is dat een lange termijn doel met aspecten als visie en integriteit als bakens? Spannende sprekers denken we te hebben kunnen vastleggen, en zeker ook gevarieerd. Beginnend met
Christian van Thillo, via
Scott Thomas met Designing Obama tot en met
Theo Heuft samen met
Maarten Spanjer!
Ik het kader van de skoops: wat kun je nu al over de rest van de invulling van het programma vertellen? 'De rest van het programma is te vinden op
www.mwg.nl. En wees op tijd om de gratis toegangskaarten voor het feest te pakken te krijgen!'
En voor de zekerheid: wat is het laatste nieuws? 'Dat ik nu al weet dat we de inhoud van twee congresdagen in één dag hebben kunnen stoppen. Met enorme dank aan mijn mede congrescommissieleden!'
www.mwg.nl
www.nubieden.nl

Weergaven: 250

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

WE Fashion X LINDA. Zilveren Cross Media Case 2020

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Talpa draagt RTL draagt WE Fashion X LINDA. voor als Cross Media Case. We spreken met Jildou van der Bijl, creatief directeur bij LINDA. & Net5

[Cross Media Vrouw] Jildou van der Bijl over LINDA. en Net5

Jildou van der Bijl is creatief directeur bij LINDA. & Net5. Zij is genomineerd voor Cross Media Vrouw van het Jaar 2020. Wij spreken haar over haar visie op crossmedia

[Marketing Report Radio] Hanna Verboom over Cinetree en gratis films in coronatijd

Hanna Verboom is actrice en oprichter van filmplatform Cinetree, een online platform vol arthousefilms met een maatschappelijke boodschap. Tijdens de coronacrisis bood de site tijdelijk films gratis aan

[Interview] Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) over het openen van de bioscopen

Marlene Wickel is Managing Director bij Jean Mineur Mediavision. In de uitzending van Marketing Report Radio praat ze over het sluiten van de bioscopen vanwege de coronacrisis en over hoe ze nu weer open gaan

[Cross Media Case 2020] Linda Boonman over AXE gets you ready to move closer

Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. Greenhouse draagt AXE gets you ready to move closer voor als Cross Media Case. We spreken met Linda Boonman, creative lead van Greenhouse

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Paola Cassone: Digitaal willen we allemaal

De grote winnaars van dit jaar zijn – naast de producenten van plexiglas en mondkapjes – de digitale diensten. Iedere digitale dienst die je je kunt bedenken, laat letterlijk een dikke plus zien

[Column] Reinier Rombouts: Covid-19 als accelerator van digitalisering

Urgentie en relevantie zijn de sterkste motoren voor verandering. Bedrijven en organisaties praten al jaren over digitale transformaties en tuigden met regelmaat ambitieuze veranderprogramma’s op om nu echt digitale stappen te zetten

Jeroen Verkroost: TikTok for Business? Vertrouw jij het nieuws? Lossen economen Fake News op?

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Jerome Kuijken: Vallende kwartjes

Het programma Veronica Inside, dat eerder Voetbal Inside heette, lag de afgelopen jaren constant onder vuur. Onder het mom van satire en kleedkamerhumor krijgen mensen die niet wit, hetero of man zijn er wekelijks van langs

[Column] Bob Goulooze: Crisis of voorval

Kijkend naar mijn LinkedIn-profiel, zie ik dat ik endorsements heb gekregen voor crisiscommunicatie. Zelf zag ik dat niet zo, omdat ik in mijn werk nooit met een echte crisis te maken heb gehad

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden