Nederlands MediaNetwerk

the valley heeft de nieuwe functie van Chief Commercial Officer (CCO) aan de bureauleiding toegevoegd. Na de overname van mobiele app specialist mobtzu eind 2010 geeft de interactieve marketing groep hiermee haar ambitieuze groeistrategie verder vorm. Als CCO is Philip Kok (43) aangetrokken. Hij wordt verantwoordelijk voor alle sales-, marketing- en communicatieactiviteiten binnen the valley. Kok werkte de afgelopen jaren als marketingdirecteur, verkoopdirecteur en VP Regional Director bij ABN AMRO Lease. Daarvoor vervulde hij vergelijkbare functies bij onder andere Coca-Cola en Nutricia.

CEO Vincent Gravesteyn van the valley is verheugd met de komst van Philip Kok: “the valley is van oorsprong een professioneel georganiseerde bureaugroep met veel creativiteit en technische kennis in huis. De nieuwe functie van CCO is een gerichte stap om daar een gestroomlijnde marketing- en sales-machine van te maken. Met de uitgebreide kennis en ervaring van Philip aan klantzijde kunnen we onze klanten nog beter begrijpen en een sparringpartner op directieniveau bieden.”

Philip Kok over zijn keuze voor the valley: "Het is al langere tijd mijn ambitie om te ondernemen bij een succesvol en snelgroeiend bedrijf als the valley. Met mijn marketing- en sales-ervaring binnen grote bedrijven kan ik relatief snel toegevoegde waarde brengen, omdat ik weet hoe businessmodellen aan klantzijde werken. Deze kennis van klanten in combinatie met de hier reeds aanwezige creativiteit en techniek, zal ons in staat stellen om onze klanten en prospects nog professioneler te gaan bedienen. Klanten kiezen uiteindelijk voor een bureau dat, naast creatief sterk werk, hen kan adviseren over een betere conversie van de marketing euro.”

Bureaugroep the valley is gespecialiseerd in interactieve marketingcommunicatie en bestaat uit internetbureau the people’s valley, e-mail marketingbureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobtzu, specialist in mobiele apps en games voor merken. De gemeenschappelijke bureaufilosofie ‘one is a crowd’ is een belangrijk fundament onder de groep. Inmiddels telt the valley 65 professionals. De leiding van de groep is in handen van CEO Vincent Gravesteyn, CCO Philip Kok en CFO Matthijs Brouwer en CCO Philip Kok. In de huidige vorm bestaat the valley sinds 2009. Met wortels terug tot 1995 behoort de bureaugroep echter tot één van de eerste online bedrijven in Nederland.

www.thevalley.nl

Weergaven: 118

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Startup Competitie] Rik Heijmen over Monsley

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Rik Heijmen van Monsley.

[Startup Competitie] Richard Otto en Sebastian Plasschaert over XS2RADIO

Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. We spreken met Richard Otto en Sebastian Plasschaert van XS2RADIO

[Startup Competition] Penny Whitelaw talks about Scircula

Nederlands MediaNetwerk publishes a series of interviews with start-ups in the context of our Startup Competition. Penny Whitelaw tells all about her startup Scircula

Startup Competitie 1 jaar later: Moodus

Moodus was een van de winnende startups van de Startup Competitie 2019. Hoe ging het verder met het bedrijf van Ahmed Ali en Tim Smit? We vragen het ze

[Interview] Yvonne Prins en Carolien van ’t Hek: We laten ons niet leiden door conventies

De dagelijkse leiding van UM Nederland is per 1 oktober 2019 in handen van Yvonne Prins als Managing Partner en Carolien van ’t Hek als CEO. Wij spreken hen over UM

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue begrijpt het niet, Basic-Fit wel en Swiss Sense hoopt op wonderen

In plaats van lokaal x actueel x content x kort kiest Vue Cinemas voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap

[Column] David de Jong: World Radio Day....alleen niet in Nederland?!

In 2019 vierde de Nederlandse radiosector uitgebreid het 100-jarig bestaan van het medium radio in Nederland. 13 februari is elk jaar World Radio Day. Dit jaar staat de UNESCO-dag in het teken van diversiteit die het medium radio kan bieden

Nathalie Peters & Marc Nieman: Agility helpt een excellente Customer Experience (CX) te creëren

Klanten en gebruikers, zowel in een B2C als B2B omgeving, verwachten tijdens alle stappen in hun klantreis, een naadloos op elkaar aansluitende dienstverlening

[Column] Erwin Fisser: De Belastingdienst

Waar waren Google, Apple en Amazon nu geweest zonder het internet? En wie heeft het internet ontwikkeld? Precies, de overheid

Jeroen Verkroost: Hoe geeft Trump een miljard uit aan misinformatie? Hoe zet je Netflix autopreview uit?

Jeroen Verkroost speurt internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden