Nederlands MediaNetwerk

the valley heeft de nieuwe functie van Chief Commercial Officer (CCO) aan de bureauleiding toegevoegd. Na de overname van mobiele app specialist mobtzu eind 2010 geeft de interactieve marketing groep hiermee haar ambitieuze groeistrategie verder vorm. Als CCO is Philip Kok (43) aangetrokken. Hij wordt verantwoordelijk voor alle sales-, marketing- en communicatieactiviteiten binnen the valley. Kok werkte de afgelopen jaren als marketingdirecteur, verkoopdirecteur en VP Regional Director bij ABN AMRO Lease. Daarvoor vervulde hij vergelijkbare functies bij onder andere Coca-Cola en Nutricia.

CEO Vincent Gravesteyn van the valley is verheugd met de komst van Philip Kok: “the valley is van oorsprong een professioneel georganiseerde bureaugroep met veel creativiteit en technische kennis in huis. De nieuwe functie van CCO is een gerichte stap om daar een gestroomlijnde marketing- en sales-machine van te maken. Met de uitgebreide kennis en ervaring van Philip aan klantzijde kunnen we onze klanten nog beter begrijpen en een sparringpartner op directieniveau bieden.”

Philip Kok over zijn keuze voor the valley: "Het is al langere tijd mijn ambitie om te ondernemen bij een succesvol en snelgroeiend bedrijf als the valley. Met mijn marketing- en sales-ervaring binnen grote bedrijven kan ik relatief snel toegevoegde waarde brengen, omdat ik weet hoe businessmodellen aan klantzijde werken. Deze kennis van klanten in combinatie met de hier reeds aanwezige creativiteit en techniek, zal ons in staat stellen om onze klanten en prospects nog professioneler te gaan bedienen. Klanten kiezen uiteindelijk voor een bureau dat, naast creatief sterk werk, hen kan adviseren over een betere conversie van de marketing euro.”

Bureaugroep the valley is gespecialiseerd in interactieve marketingcommunicatie en bestaat uit internetbureau the people’s valley, e-mail marketingbureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobtzu, specialist in mobiele apps en games voor merken. De gemeenschappelijke bureaufilosofie ‘one is a crowd’ is een belangrijk fundament onder de groep. Inmiddels telt the valley 65 professionals. De leiding van de groep is in handen van CEO Vincent Gravesteyn, CCO Philip Kok en CFO Matthijs Brouwer en CCO Philip Kok. In de huidige vorm bestaat the valley sinds 2009. Met wortels terug tot 1995 behoort de bureaugroep echter tot één van de eerste online bedrijven in Nederland.

www.thevalley.nl

Weergaven: 114

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] Cor Hospes over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

Nederlands MediaNetwerk interviewde Cor Hospes van Merkjournalisten die een boek geschreven heeft over het bouwen van communities en hoe om te gaan met social media

[Interview] Jip Samhoud over GVR Fright Night

Maandag 28 oktober organiseerde het GVR, het Genootschap voor Reclame, een zogeheten Fright Night. Het GVR organiseert enkele keren per jaar evenementen voor haar leden, alleen op uitnodiging

[Interview] Marco Louwerens: SBS6 staat midden in het Nederland van nu

Marco Louwerens is sinds een half jaar directeur televisie bij Talpa Network. Hij is verantwoordelijk voor de programmering van onder meer SBS6, Veronica en SBS9. We spreken hem over de Gouden Televizier-Ring voor Chateau Meiland

[Interview] Marjan van der Haar: Fonds 21 is de nieuwe hoofdpartner van IFFR

In de zomer van 2018 benoemde de raad van toezicht van het International Film Festival Rotterdam (IFFR) Marjan van der Haar tot zakelijk directeur van het festival. We spreken haar over het eerste jaar, het filmfestival, de filmbranche en het nieuwe partnerschap met Fonds 21

[Interview] Lucio Messercola: Commercie en kwaliteit gaan wel degelijk hand-in-hand

Lucio Messercola is een van de genomineerden van DeProducenten50, de nieuwste lijst van DeMedia100. De autodidact is eigenaar van Messercola en produceert zowel commerciële als redactionele films, series en video's

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Jerome Kuijken: Hoe zit het nou met de versnippering van de media?

Het gaat lekker met de oude media. Je hoort het goed: zowel televisie, radio als out of home floreren. Mediahuizen met veel printtitels in het portfolio praten enthousiast over nieuwe verdienmodellen en hebben het zelfs over groei

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: de TimTom-campagne van Allsecur, een geduldig Carhartt en Zalando weet het niet meer

Ein-de-lijk gaan ze weg: Tim en Tom! Dat was zo’n beetje mijn eerste reactie na het zien van de commercial waarin wordt aangekondigd dat het merk Allsecur ophoudt te bestaan. Want eerlijk is eerlijk, de commercials met de broertjes Coronel waren niet het toppunt van creativiteit

Jeroen Verkroost: Jeff Bezos, Uber kijkt niet uit, Twitter haat hem, neonazi’s, NextDNS, 60 seconds

Met het nieuws dat Amazon naar Nederland komt in januari is het des te relevanter om je nog eens te verdiepen in wat de visie van Jeff op de wereld is en wat hij wil bereiken met zijn bedrijf

[Commercial Review] Folkert Langeveld: Bold moves van Samsung en T-Mobile, KIA uit de comfortzone en de P van KLM en Unox

De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken

Jeroen Verkroost: feedback, TikTok, Britney Spears, redders van de journalistiek en meer

Als onderdeel van mijn werk coach ik een aantal mensen. Tenminste, van mijn vrouw mag ik het geen coaching noemen, want ik geef advies. En dat is niet hetzelfde, vindt zij, geaccrediteerd coach

Badge

Bezig met laden...

© 2019   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden