Nederlands MediaNetwerk

Pien Faijdherbe over de lancering van webwinkelplatform Starteenwinkel.nl

Deze week is de lancering van
Starteenwinkel.nl. Nederlands MediaNieuws reisde af naar Purmerend en sprak met manager
Pien Faijdherbe.
Dag Pien, hoe is het met je? 'Het gaat heel goed, dank je wel! Ben na een uitgebreide Beta fase, lekker druk bezig met de definitieve lancering van Starteenwinkel.nl.'
Wat is Starteenwinkel.nl? 'Starteenwinkel is een zeer gebruiksvriendelijk webwinkelplatform. Binnen 3 stappen kan iedereen bij Starteenwinkel zelfstandig een professionele en complete webwinkel starten. Ook degenen zonder ‘technische’ internetkennis. Via de uitgebreide designopties die standaard in het systeem zitten, kan er makkelijk een eigen smoel gegeven worden aan elke webwinkel. En ook de prijs is laagdrempelig. Al vanaf 4 euro per maand kan je bij ons een webwinkel starten.'
Wie is de concurrentie van Startenwinkel.nl en waarom is Starteenwinkel.nl beter? Vertel alles! 'Er is best wat concurrentie, partijen zoals als Biedmeer, Mijnwinkel en Mijnwebwinkel. Maar wij zijn van mening dat het marktpotentieel aan webwinkels nog maar voor een klein deel door deze partijen is ingevuld. Er is dus zeker ruimte voor een nieuwe speler als Starteenwinkel.nl. Een groot voordeel dat wij hebben ten opzichte van onze concurrenten, is de luxe dat Starteenwinkel.nl geheel in eigen beheer is bedacht en ontwikkeld in samenwerking met ons zusterbedrijf rb2. Mocht een klant een specifieke wens hebben voor zijn webwinkel, dan kunnen we dat makkelijker en relatief snel voor hem oplossen. Als nieuwkomer biedt ons platform in onze ogen meer ‘actuele’ functionaliteiten dan de meeste concurrenten, zoals de mogelijkheid om diverse social media te koppelen aan je webwinkel en zeer uitgebreide designmogelijkheden.'
Wat zijn de ambities van Startenwinkel.nl voor 2010? En voor 2011? 'Aangezien we Starteenwinkel.nl zelf bouwen en beheren, is het platform continue in ontwikkeling. Hierdoor zullen onze klanten regelmatige nieuwe releases van het platform ontvangen, met steeds weer nieuwe functionaliteiten en gadgets. In 2010 en 2011 moet het aantal klanten dat een webwinkel heeft gestart via Starteenwinkel.nl uiteraard duidelijk groeien. Ultimo 2011 moet Starteenwinkel bekend staan als een van de grootste, maar vooral als beste en meest complete aanbieder van webwinkelsoftware. Daarnaast zijn er reeds contacten met partijen in het buitenland die ons platform willen vertalen en in hun lokale markt willen zetten.'
Wat is het laatste nieuws? 'Starteenwinkel.nl is sinds een aantal dagen uit Beta en zijn vele nieuwe functies bijgekomen ten opzichte van onze eerste Beta-release. Daarnaast zullen we over ongeveer een maand een aantal zeer branchspecifieke webwinkelproposities bieden, waardoor de drempel binnen die branches voor het starten van een webwinkel nóg lager wordt.'
www.starteenwinkel.nl

Weergaven: 295

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

[Column] Bob Goulooze: Dom en dommer

In de steeds zichtbaardere strijd tegen nepnieuws en taps toelopende informatiefuiken is een initiatief van D66, de partij van ja zeggen maar nee doen, en twijfelpartij CDA gelanceerd

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: Help content for hot leads and short sales

Help content claims your leadership par excellence. If you show-and-tell your pride and passion for what you do, and know how to do this in an informative and functional way, you proof that know what you are doing. And that’s (part of) being a leader

[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt tijdens de coronacrisis

Alle beetjes helpen in deze sombere tijden: daarom heb ik het Ipsos Global Happiness 2020 onderzoek gelezen, waarin voor het eerst Nederland ook wordt gemeten, samen met 26 andere landen

[Column] Dolly van den Akker: Contentmarketing begint nooit met content

Merken zien steeds beter in dat relevante content het verschil maakt in het leggen van echt en langdurig contact met consumenten. Zeker nu consumenten earned media en owned kanalen als betrouwbaarder ervaren dan paid media

Jeroen Verkroost: Among Us, Netflix, Formule 1, Guidinc, Fabeltjesfuik en Mario Kart Home

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden