Nederlands MediaNetwerk

POM Wonderful introduceert fruitige granaatappel en cranberry blend

De meest pure granaatappelsap op de Nederlandse markt komt met een nieuwe, fruitige blend rijk aan anti-oxidanten en heerlijke smaken. POM Wonderful granaatappel en cranberry 100% sap combineert het beste van de twee gezondste sappen in één fles.

POM Wonderful, de grootste producent van de Californische Wonderful granaatappelsap, komt met een nieuwe smaak op de Nederlandse markt: granaatappel en cranberry 100% sap. De zoete smaak van de Wonderful granaatappels combineert perfect met de typische lichtzure, knapperige smaak van cranberry’s. De sap is volledig puur en kent geen toegevoegde suikers, kustmatige ingrediënten of goedkope vulsappen.

Goed om te weten is dat POM Wonderful zelf het gehele productieproces van de granaatappelsappen in eigen beheer heeft: van boom tot fles. De vruchten worden met de hand geplukt en in eigen fabriek verwerkt en geperst. De flesjes sap worden bij het vullen onmiddellijk gepasteuriseerd waardoor zowel de smaak als de hoeveelheid polyphenol anti-oxidanten behouden en consistent blijven. POM Wonderful besteed al even veel zorg aan de productie van zijn granaatappel fruitblends door enkel de meest pure fruitsappen te selecteren die tevens perfect passen bij de unieke zoete smaak van de Wonderful granaatappels. Het resultaat is een frisse mix van granaatappels en cranberry’s die de zintuigen prikkelt en tegelijkertijd het lichaam voedt met krachtige polyphenol anti-oxidanten.

Een Brits onderzoek uit 2010 naar 36 commerciële Europese fruitsappen heeft aangetoond dat de granaatappelsap van POM Wonderful het hoogste scoort op zowel de dosis anti-oxidanten alsmede op de meest authentieke smaak granaatappelsap. Enkel wanneer een sap 100% puur is mag het zichzelf een goede bron van anti-oxidanten noemen. Onderzoek toonde echter aan dat veel granaatappel producten veel minder pure sap bevatten dan aangegeven stond op de verpakking. Pom Wonderful werd in dit onderzoek wel bestempeld als helemaal puur.

Granaatappel en cranberry 100% sap komt in flesjes van 236ml voor € 1,89 Euro en 750 ml voor € 3,75 Euro en is vanaf eind februari te vinden op de afdeling gekoelde vruchtensappen.

www.pomwonderful.nl




Weergaven: 113

Opmerking

Je moet lid zijn van Nederlands MediaNetwerk om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Nederlands MediaNetwerk

Interviews

[Interview] John Olivieira over de Publieke Omroep Amsterdam, orde op zake stellen en klaar zijn voor de toekomst

John Olivieira is zelfstandig strategic business consultant. Eerder was hij onder meer algemeen directeur van de Publieke Omroep Amsterdam. Op de bank bij Bas Vlugt vertelt hij over zijn werk voor de Publieke Omroep Amsterdam en andere uitdagingen

[Interview] Henk Jan van Neerbos over opening Kinepolis-bioscoop in Haarlem Schalkwijk

Kinepolis heeft op 8 oktober 2020 een bioscoop geopend in de Haarlemse wijk Schalkwijk, waar het winkelcentrum wordt herontwikkeld. We spraken met Henk Jan van Neerbos, theatermanager van Kinepolis Haarlem

[Interview] Hanna Verboom: Spreading great stories is de missie van Cinetree

Het on-demandfilmplatform Cinetree bestaat zes jaar. Opgezet vanuit een passie voor het willen brengen van mooie verhalen via films, heeft Hanna Verboom haar droom werkelijkheid gemaakt. We spraken met deze oprichtster van het platform

[Interview] Patrick van Hooy over het medialandschap, branded content en special interest

Patrick van Hooy is oprichter en CEO van Value Zipper. Het bedrijf biedt advertentieruimte aan in media van achttien uitgevers, van magazines, puzzelkranten tot aan bioscoopreclame

[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolf Weverink over taalgebruik in pitches, trainingen en tegengif

Dolf Weverink is uitgever, tekstschrijver, columnist en schrijfcoach. Op de bank bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over taal, zijn uitgeverij en de medische thriller Antidotum

Nieuwsbrief


Nieuwsbrief


Meld je aan voor de nieuwsbrief! Iedere dinsdag het nieuwste media nieuws, de scherpste communicatie columns en de beste vacatures in jouw inbox

Naam:
Email addres:

 

Bestaande en nieuwe leden krijgen de nieuwsbrief automatisch toegestuurd (opt-out)


Klik hier voor de meest recente nieuwsbrief

 

 

Stuur ons uw persberichten!

Het Nederlands MediaNetwerk ontvangt graag uw - voor media- en communicatie professionals relevante - persberichten! Stuur ze naar

info@nederlandsmedianieuws.nl

Afzenders van persberichten ontvangen automatisch het wekelijkse online magazine Nederlands MediaNieuws

Columns

Jeroen Verkroost: Journalistiek, iPhones, Hype Cycle, Release je eigen Muziek en Test Jezelf!

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Erwin Fisser: Wat er mankeert aan alleen samen

Bij de lancering van de meest besproken app sinds Pokémon Go, de Coronamelder, zag ik dat de volgende pay-off Alleen samen krijgen we corona onder controle nog steeds wordt gebruikt

Jeroen Verkroost: Over platencontracten, Facebook en Crocs

Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche

[Column] Fleur Willemijn van Beinum: What big brands can learn from a small retailer

Aim to make the best better and invite your customer in your process. How a local retail shop thrives in a very competitive market

[Column] Machiel Verkuyl: Breek uit je eigen bubbel!

Veel mensen in mijn omgeving hebben The social dilemma gekeken, de documentaire op Netflix over social media. Het was voor mij geen onthulling van Bijbelse proporties, veel van de conclusies kennen we wel. Herkenbaar was het zeker. Ik miste in de documentaire een tegenwoord, een ander perspectief

Badge

Bezig met laden...

© 2020   Gemaakt door Bas Vlugt.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden